خانهاخبار
وایبر در حال کار روی حالت چت مخفی است

وایبر در حال کار روی حالت چت مخفی است

زمانی اپلیکیشن Viber به عنوان یک مسنجر محبوب در میان کاربران محبوب بود. با آمدن نرم‌افزارهای دیگر، رفته رفته از محبوبیت وایبر کم شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی به مرور این اپ را ترک کردند.
۱۳۹۵/۱۲/۲۲

طراحان و برنامه نویسان وایبر در تلاش هستند تا محبوبیت این اپلیکیشن را به آن برگردانند. مدتی است که آپدیت‌های مختلف برای این نرم‌افزار عرضه و به این وسیله، ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. این قابلیت‌ها پیشتر در مسنجر‌های دیگر دیده شده و برای کاربران تکراری به نظر می‌رسند. برای افرادی که نیاز دارند تا برخی عکس‌ها و پیام‌هایشان در مدت زمانی کوتاه باقی بماند، قابلیت چت مخفی یا Secret Chat به وایبر اضافه خواهد شد. این تصاویر یا پیام‌ها در مدت محدودی باقی می‌مانند که شما تایین کننده آن زمان هستید و سپس به صورت خودکار حذف می‌شوند.

چت‌های مخفی این روزها در میان کاربران به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند. چرا که در این حالت، هیچ چیز قابل ذخیره کردن نیست. البته شایان ذکر است در قابلیتی که وایبر قصد اضافه کردن آن را دارد، امکان گرفتن اسکرین شات نیز وجود ندارد که این موضوع باعث می‌شود تا امنیت آن به طرز محسوسی بالاتر رود.

image

از ویژگی‌های چت مخفی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان از بین رفتن دلخواه
  • هشدار اسکرین‌شات
  • امنیت در مقابل فوروارد
  • سیستم رمزگذاری شده فوق‌العاده امن

این قابلیت‌ها باعث می‌شوند تا اپلیکیشن وایبر بیش از پیش حالت خصوصی به خود بگیرد. چرا که بسیاری از کاربران، نگرانی‌های زیادی در مورد گرفته شدن اسکرین شات یا فوروارد شدن پست‌های خود داشتند. این روزها تمامی اسناد و مدارک در حال انتشار هستند و تامین امنیت آنها، امری مهم به حساب می‌آید و Viber قصد دارد تا با این قابلیت، خیال کاربران را از این لحاظ راحت کند.

آپدیت:

این ویژگی در آخرین آپدیت اپلیکیشن برای iOS و اندروید قرار گرفته است. هم اینک با به‌روزرسانی اپلیکیشن‌، می‌توانید از ویژگی چت مخفی در وایبر استفاده نمایید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

tv

۱۳۹۵/۱۲/۲۲
علت کم شدن استفاده از وایبر در ایران و کوچ کاربران به سمت تلگرام و واتس اپ کند کردن و فیلتر کردن این اپ در ایران بود!!!