خانهاخبار
اچ‌تی‌سی امسال پرچم‌دار دیگری با اسنپدراگون 835 خواهد داشت

اچ‌تی‌سی امسال پرچم‌دار دیگری با اسنپدراگون 835 خواهد داشت

رئیس بخش گوشی‌های هوشمند کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که گوشی U Ultra، تنها گوشی پرچم‌دار امسال این کمپانی تایوانی نیست و این شرکت امسال گوشی پرچم‌دار دیگری با چیپ‌ست اسنپدراگون 835 معرفی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

پس‌ازآنکه HTC اوایل این ماه گوشی یو اولترا را به‌جای چیپ‌ست اسنپدراگون 835 با چیپ‌ست اسنپدراگون 821 معرفی کرد، حدس و گمان‌هایی مبنی بر اینکه این گوشی پرچم‌دار سال 2017 HTC خواهد بود مطرح شد. U Ultra البته گوشی هوشمندی قابل‌توجه بود اما با چیپ‌ستی عرضه می‌شود که به‌زودی با آخرین و عالی‌ترین محصول اسنپدراگون جایگزین خواهد شد. حالا Chialin Chang، رئیس بخش تلفن‌های هوشمند و دیوایس‌های مرتبط HTC، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این کمپانی در حال کار روی گوشی پرچم‌دار دیگری است.

image

چانگ در پاسخ به این سوال که آیا اولترا تنها پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی است گفته است:

هر بار یک سی‌پی‌یو جدید قدرتمند وجود دارد که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و ما همیشه در این کار پیشتاز هستیم. بعضی در مورد زمان‌بندی عرضه محصولات ما صحبت می‌کنند، اما زمان‌بندی 9 ماه قبل انجام شده است. ما از بهترین پردازنده موجود استفاده می‌کنیم. هنگامی که CPU پرچم‌دار بعدی وارد بازار شود، HTC یکی از نخستین کمپانی‌هایی خواهد بود که از آن استفاده خواهد کرد.

چانگ ادامه داد:

اگر به گذشته نگاه کنیم، مشخص می‌شود چرا HTC این گوشی‌های جدید را معرفی کرده است. ما می‌خواهیم پیش از آنکه چیپ‌ست پرچم‌دار بعدی وارد شود، چند ماه پیشتاز بازار باشیم. اما می‌توانم با اطمینان به شما بگویم عرضه گوشی جدید با این چیپ‌ست، چه توسط ما و چه توسط دیگر شرکت‌ها، پس از کنگره جهانی موبایل خواهد بود. هنگامی‌که CPU جدید عرضه شود، اچ‌تی‌سی پرچم‌دار دیگری خواهد داشت.

گرچه چانگ در صحبت‌هایش به‌طور مستقیم از اسنپدراگون 835 نام نبرده، اما قطعا به همین چیپ‌ست اشاره داشته است.

به نظر می‌رسد صحبت‌های چانگ گزارش اخیری را که گفته بود گوشی LG G6 از اسنپدراگون 821 استفاده خواهد کرد، تائید می‌کند، چراکه سامسونگ گلکسی اس8 که در ماه آوریل عرضه می‌شود، اولین گوشی با چیپ 835 خواهد بود. با در نظر گرفتن زمان‌بندی که چیپ‌ست جدید در اختیار کمپانی‌های دیگر قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد پرچم‌دار بعدی HTC که جانشین HTC 10 می‌شود، در سه ماه دوم سال 2017 آماده باشد.

بااین‌حال، با توجه به این نکته که Ultra تا اوایل ماه مارس در بازارهای بزرگی همچون ایالات متحده عرضه نمی‌شود، این زمان‌بندی می‌تواند برای HTC که هم‌اکنون با چالش حفظ علاقه‌مندان به گوشی‌هایش مواجه است، هوشمندانه باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

htc

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
عزیزم اینی که اچ تی سی تازه داده دس گرمیه هنوز اصل کاری با بدنه فلزی مونده چن ماه بصبر تا ببینی

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
سامسونگ خوبه ولی نه دیگه همش داری از هم کپی میکنه ۶زد بعد ۷الانم ۸هیچ فرقی نمیکنند.من خودم ۶اج دارم ولی خسته شدم چون حسی که یه گوشی خوب باید بده را نمیده من تا اومد خریدم دوستمم ۷اج گرفت مثل همند .اصلآ سراغ سلمسونگ نرید.اچ تی سی خوبه من کادو دادم مادرم عالیه تازه مدل۶۲۶هست الجی هم خوبه چون با مشارکت گوگل هست واندروید مخصوص گوگل.من خودم الجی جی ۶بیاد میگیرم

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
دقیقا

ارسی

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
حسی کهyhو رفقا به شما داده.سینا خان داره به من میده.اس۷اج دارم و با خوندن کامنتاش هی دوستدارم بکوبم پودرش کنم.
این نوع کامنتا بیشتر ب ضرر برندشونه

amir

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
انقد نگین گوشی جدید اچ تی سی کپی از سامسونگه
یه نگاه به سری c سامسونگ بندازین اونوقت میفهمین کی از کی تقلید میکنه