خانهاخبار
منتظر شیائومی Mi Mix Evo با پردازنده اسنپدراگون 835 باشید

منتظر شیائومی Mi Mix Evo با پردازنده اسنپدراگون 835 باشید

اخبار جدید و بنچمارکی در سایت گیگ بنچ منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه‌ای جدید از گوشی شیائومی می میکس با نام شیائومی میکس اوو (Xiaomi Mix Evo) با پردازنده اسنپدراگون 835 در راه است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

همانطور که می‌دانید، شرکت چینی شیائومی در سال 2016 میلادی از یک تلفن هوشمند متحول کننده با نام شیائومی می میکس رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با بدنه سرامیکی و صفحه نمایشی با حاشیه بسیار پایین توانست نظر بسیاری از دوست داران تکنولوژی را به سمت خود جذب کند اما حالا نسخه‌ای از این گوشی با نام شیائومی می میکس اوو در سایت معتبر بنچمارک گیگ بنچ دیده شده است.

image

طبق عکس بالا، مدل جدیدی از شیائومی می میکس که در بنچمارک گیک بنچ محک خورده است، Xiaomi Mix Evo نام دارد. این گوشی دارای بهبود‌هایی نسبت به نسخه کنونی شیائومی می میکس خواهد داشت و در این بنچمارک نسخه 4 گیگابایتی آن  مشاهده شده است اما باتوجه به دو نسخه با کانفینگ سخت افزاری متفاوت در تلفن هوشمند Mi Mix، باید انتظار نسخه‌ای با 6 گیگابایت حافظه رم را نیز برای میکس اوو داشته باشیم.

گفتنی است که گوشی Xiaomi Mix Evo  در سایت بنچمارک گیگ بنچ توانسته است تا امتیاز 1918 در حالت تک هسته‌‎ای و امتیاز 5689 را به خود اختصاص دهد که نشان از قدرت سخت افزاری بالای این اسمارت فون می‌دهد.

image

یکی از مهمترین نکات در رابطه با شیائومی میکس اوو موضوع پردازنده استفاده شده در این گوشی هوشمند است. در سال میلادی جاری باید شاهد استفاده گسترده از پردازنده اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده گوشی‌های هوشمند بالارده موجود در بازار باشیم به همین دلیل انتظار می‌رود شیائومی در نسخه جدید می میکس، گوشی میکس اوو از پردازنده اسنپدراگون 835 به جای پردازنده فعلی می میکس یعنی اسنپدراگون 821 استفاده کند که در نتیجه باعث افزایش قدرت سخت افزاری و بهبود عملکرد این گوشی خواهد شد.

هنوز اطلاعات زیادی از گوشی شیائومی میکس اوو در دسترس نیست اما با توجه به این که در گوشی هوشمند شیائومی می میکس شاهد یک صفحه نمایش 6.4 اینچی بودیم، انتظار می‌‎رود در نسخه 2017 این موبایل که احتمالا میکس اوو نام خواهد داشت، شاهد ارتقا سخت افزاری باشیم.

در هر صورت اگر این گوشی جذاب اندرویدی که بسیار قدرتمند نیز خواهد بود به واقعیت تبدیل شود، باید به زودی شاهد اطلاعات بیشتری از آن و شاهد رونمایی احتمالی از این اسمارت فون در کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه سال جاری توسط کمپانی چینی شیائومی باشیم.

نظر شما در رابطه با گوشی شیائومی می میکس و میکس اوو چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ali

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
اگه سخت افزار قابل توجهی نداشت شما درست میگفتین...ولی سخت افزار چنان پایینی ام نداره...

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
فک نکنم به جز چندین نفر ظاهر بین منتظر این گوشی باشن

احمدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
بی صبرانه منتظرم این گوشی فوق العاده به بازار بیاد.دوستان کسی اطلاع نداره ازکجا میتونم باقیمت معقول این گوشی رو تهیه کنم؟؟

keyvan

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
کاش تو بازار ایرانم بیاد عاشقشم

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
امسال چه سالی بشه