خانهاخبار
اپل وجود مشکل تاچ برخی از گوشی‌های آیفون 6 پلاس را تایید کرد

اپل وجود مشکل تاچ برخی از گوشی‌های آیفون 6 پلاس را تایید کرد

کمپانی اپل به تازگی اعلام کرده که برنامه‌ای جهانی را برای حل مشکل صفحه نمایش در برخی از دستگاه‌های آیفون 6 پلاس آغاز خواهد کرد.
۱۳۹۵/۹/۱

بعد از ماه‌ها سکوت، کمپانی اپل سرانجام وجود مشکل تاچ برخی از دستگاه‌های آیفون 6 پلاس را تایید و اعلام کرد که بزودی برنامه‌ای جهانی را برای حل این مشکل آغاز خواهد کرد. وجود مشکل در تاچ دستگاه‌های آیفون توسط تعمیرکاران شخص ثالث کشف شده بود. در صورت بروز این مشکل، صفحه نمایش آیفون پرش خواهد داشت و به لمس پاسخگو نخواهد بود. 

براساس گفته‌های متخصصان، بروز مشکل در تاچ براثر عدم جای‌گذاری صحیح چیپ‌های کنترل کننده نمایشگر در بورد داخلی آیفون ایجاد می‌شود. با گذشت زمان، چیپ‌های کنترل‌کننده شل شده و در نهایت در عمکلرد کلی دستگاه اخلال ایجاد می‌کند. 

image

اپل برای دستگاه‌هایی که با مشکل تاچ مواجه هستند ولی مشکلی در صفحه‌نمایش آنها وجود ندارد، مبلغ 149 دلار را برای تعمیر پیشنهاد داده است. به گفته‌ی این کمپانی، فقط اپل استور‌ها، تامین‌کنندگان مجاز و پشتیبانان فنی در این برنامه‌ی جهانی تعمیر دخالت خواهند داشت و دستگاه‌هایی که از اپراتور‌های تلفن همراه خریداری شده‌اند و یا در محل‌های غیرمجاز از دیدگاه این کمپانی تعمیر شده‌ باشند، شامل برنامه‌ی تعمیر نخواهند بود. 

اینکه اپل سرانجام به وجود مشکل در آیفون‌هایش اعتراف می‌کند و برنامه‌ای جهانی را برای تعمیر آیفون‌های مشکل‌دار ترتیب داده جای خوشحالی دارد اما مشخص نیست که چرا این برنامه‌ی جهانی تعمیر، فقط به دستگاه‌های آیفون 6 پلاس محدود شده است. زیرا iFixit پیش از این اعلام کرده بود که برخی از دستگاه‌های آیفون 6 هم با مشکل تاچ روبرو هستند. 

نظر شما چیست؟ اگر مالک یک دستگاه آیفون 6 یا 6 پلاس هستید، آیا تاکنون با مشکلی درتاچ صفحه نمایش گوشی مواجه شده‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۹/۶
اینم از اپل ::((((((

رضا

۱۳۹۵/۹/۵
خخخخ بعد بگین سامسونگ بده سامسونگ تمام گوشی های نوت ۷ رو فراخوان داد و جمع آوری کرد و نصف پولشونو با یه اس سون برگردوند و با اومدن پرچمدار بعدیعنی اس ۸ باز هم اس ۷ هارو جمع آوری کرده و به جاش پرچمدار جدید می ده .بعد اپل واسه تعمیر ایرادی که تو تولید وجود داره و لیراد از خودشونه ۱۴۹ دلار پول می گیره تا تعمیر کنه .بعد بگین اپل بهترینه .

محمد

۱۳۹۵/۹/۲
آقا ممنون میشم کسی اطلاعی داره بهم بده . من ساکن سمنانم . همسرم سیکس پلاس داشت . خود به خود مشکل تاچ واسش پیش میومد . بردیم تعمیراتی تاچش رو عوض کرد و مبلغ 350 هزار تومن پول دادم . کسی میدونه میتونم این پول رو زنده کنم ؟ تهران نمایندگی اپل هست ؟ میشه کاری کرد ؟

آرش

۱۳۹۵/۹/۱
روی حرف با اون متعصب هایی هست که همش میگن اپل نقص نداره ..عالیه ..شما نداشتیش نمیدونی چیه..اصلا اپل رو نباید با بقیه مقایسه کرد..اپل هر فناوری رو به تکامل میرسونه و بعد در معرض استفاده عموم قرار میده..اپل تنها عامل رشد و تکامل فناوری و ازین حرفا..کسی منکر کیفیت شرکت اپل در طی این 20 سال نیست ولی یاد بگیریم بدون جانبداری از محصولات لذت ببریم

HOSSIEN.BN

۱۳۹۵/۹/۱
یعنی باور نمیکنم اپل زیر مشکلات گوشیاش رفته باشه هیچ خدماتی به مشتری نمیداد وهمیشه میگفت مشکل از نوع استفاد مشترکینه از شانس جالب منم همیشه از مشکلداراش رو میخریدم کدومارو میشه اسم برد باطری تاچ دوربین مدار انتن دهی اسکنر اثر انگشت پرش تصویر و.....کلا از اپل زده شده بودم چه عجب اعتراف کرد که مشکل دارن تو یه سایت انگلیسی هم خوندم واسه مشکل باطریا هم فراخان کرده حالا نمیدونم صحت داره یا نه واقعا کارت بیست تیم کوک خخخخخخخ