خانهاخبار
شرکت بوئینگ در حال ساخت گوشی با قابلیت خود تخریبی است

شرکت بوئینگ در حال ساخت گوشی با قابلیت خود تخریبی است

شرکت هواپیما سازی بوئینگ حدودا دو سال است که در حال کار بر روی موبایلی با قابلیت خود تخریبی است. این گوشی قرار است در آژانس امنیت ملی آمریکا و مراکز نظامی استفاده شود. در ادامه با جی اس ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۸/۲۷

بوئینگ یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در حوزه هوا و فضا است. این شرکت از سال 2014 میلادی کار ساخت گوشی بوئینگ بلک را آغاز کره است. موبایل بوئینگ بلک یک گوشی هوشمند معمولی نیست و دارای ویژگی‌هایی از جمله خود تخریبی است. در واقع هنگامی که گوشی بوئینگ بلک در معرض خطر قرار بگیرد، گوشی به صورت خودکار شروع به نابود کردن قطعات داخلی می‌کند تا از اطلاعات فوق العاده حساس و سری محافظت شود. شرکت بوئینگ بعد از مدت‌ها کار بر روی ساخت این موبایل حالا به سراغ آزمایش میدانی و تست این موبایل رفته است، آزمایشی گران قیمت و پر هزینه برای بوئینگ که نشان می‌دهد این موبایل به تولید انبوه نزدیک شده است.

image

مایکل راجرز، رییس آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا (سازمان سیا)، از جمله اولین افرادی است که موبایل بوئینگ بلک را آزمایش و ارزیابی خواهد کرد. راجرز کسی است که روزانه اطلاعات محرمانه و سری بسیار زیادی را دریافت می‌کند و این نشان می‌دهد این موبایل می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به عنوان یکی از موبایل‌های هوشمند برای سیاستمداران و افراد مهم نظامی و دولتی استفاده شود. شایان ذکر است تلفن هوشمند بوئینگ بلک قابلیت پشیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان را دارد و افراد دولتی می‌توانند بدون نیاز به تعویض گوشی، استفاده شخصی و کاری از بوئینگ بلک داشته باشند.

گوشی بوئینگ بلک زمانی که به شبکه جهانی سامانه ارتباطات هوشمند فوق سری متصل شود، قابلیت محافظت بسیار بهتری دارد و اگر گوشی کوچکترین دستگاری در موبایل انجام شود، موبایل به صورت اتوماتیک اطلاعات و نرم افزارها را حذف می‌کند. 

نظر شما درباره گوشی خود تخریب شرکت بوئینگ چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

سامی

۱۳۹۵/۸/۲۷
داداش اپل از همه زودتر این نوع گوشی رو معرفی کرد اینو همه میدونن

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۷
هیچکاره...ولی اپل قبلا این نوع گوشی رو زده بود پارسال کلی مجروح از خودش به جا گذاشت

محمد

۱۳۹۵/۸/۲۷
البته اپل پرچمدار این نوع گوشی هاست از پارسال گوشی هاش یکی یکی میترکه و مجروح میده

سینا

۱۳۹۵/۸/۲۷
مگه تو کی هستی که هک کنی...برو مشق هات رو بنویس حوصله نداریم فردا خانم معلمت دعوات میکنه

پژمان

۱۳۹۵/۸/۲۷
شما برو بلک بری پریو یا پاسپورت رو هک‌ کن
برای جلوگیری از ضایع شدن هم لطف کن عکسش رو بذار همینجا ببینیم
اگر نتونستی هم به تحصیلاتت ادامه بده دیپلم رو بگیری حداقل