خانهاخبار
همکاری هوآوی با گوگل در ساخت تبلت جدید Pixel 7P

همکاری هوآوی با گوگل در ساخت تبلت جدید Pixel 7P

شایعات جدید این‌گونه عنوان کرده‌اند که هوآوی در حال کار روی تبلت 7 اینچی جدید شرکت گوگل است که احتمالا با نام پیکسل 7 پی به بازار می‌آید.
۱۳۹۵/۶/۱۶

چند ماه پیش، که هنوز اطلاعات درستی از گوشی‌های 2016 گوگل در دست نبود، یکی از مدیران هوآوی اعلام کرده بود این شرکت امسال نیز یک دستگاه نکسوس جدید تولید می‌کند. پس از اینکه مشخص شد هر دو گوشی جدید گوگل را HTC می‌سازد، حدس‌هایی مطرح شد درباره این که ممکن است هوآوی وظیفه ساخت تبلت جدید گوگل را بر عهده داشته باشد.

image

پس از انتشار این شایعه، خبر تکمیلی دیگری در مورد آن نشنیدم تا اینکه دیروز Evan Blass فاش ساخت هوآوی در حال توسعه یک تبلت 7 اینچی جدید برای گوگل است که 4 گیگابایت رم دارد و تا آخر سال جاری میلادی به بازار می‌آید.
سال پیش گوگل اولین تبلت سری پیکسل خود را با نام Pixel C معرفی کرد. از آنجا که گوشی‌های 2016 گوگل نیز قرار است با نام Pixel و Pixel XL به بازار بیایند احتمال می‌رود این تبلت 7 اینچی Pixel 7P نام نهاده شود.
هنوز مشخص نیست گوگل دقیقا چه زمانی تبلت 7 اینچی جدید خود را معرفی می‌کند، ولی بعید نیست در مراسم 13 مهر این شرکت شاهد رونمایی از آن باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)