خانهاخبار
بنچمارک Moto Z Play مشخصات فنی آن را مشخص کرد

بنچمارک Moto Z Play مشخصات فنی آن را مشخص کرد

طبق این لیست و بنچمارک گوشی Motorola Moto Z Play از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 625 با فرکانس 2.0GHz و هسته گرافیکی Adreno 506 قدرت می‌گیرد. صفحه نمایش آن ابعاد ۵.۵ اینچی و رزولوشن Full HD دارد که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۹

گوشی Motorola Moto Z Play یکی از موضوعات داغ اخبار و شایعات این روزهاست و همه منتظرند تا طعم دستپخت یک گوشی موتورولایی را با آشپزی شرکت لنوو بچشند. حال با انتشار نتایج بنچمارک این گوشی در وبسایت GFXBench بسیاری از شایعات پیشین درباره سخت‌افزار این گوشی تایید شده است.

image

طبق این لیست و بنچمارک، گوشی Motorola Moto Z Play از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 625 با فرکانس 2.0GHz و هسته گرافیکی Adreno 506 قدرت می‌گیرد. صفحه نمایش آن اندازه ۵.۵ اینچی و رزولوشن Full HD دارد که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. همچنین در عقب یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده می‌گیرد.

در کنار این مشخصات، ماه پیش نیز مشخصاتی از گوشی Motorola Moto Z Play در لیست دریافت‌کنندگان گواهینامه مخابراتی TENAA به چشم خورد که علاوه بر مشخصات بالا وعده دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، ضبط تصاویر 4K با دوربین اصلی، باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ را می‌داد. این گوشی قرار است در تاریخ ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) رسما رونمایی شود.

نظر شما درباره این گوشی و آینده برند موتورولا در دست لنوو چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۹
آینده ی موتورولا که روشنه . اگر به همین رویه ادامه بده .... ینی از وقتی موتو ایکس و دروید توربو رو توی 2014 ساخت ، دیگه افتاد رو دور . دم لنوو گرم که سنگ تموم میذاره .هر سه سال با گوشی هاش معنای طراحی و کیفیت رو به بقیه سازنده ها فهموند
البته این کامنت من توی کشور های جهان سوم حتما دیسلایک میخوره! امیدوارم دیگه جهان سومی نباشیم