خانهاخبار
پشتیبانی از نصب بسته‌های آیکون در گلکسی نوت 7

پشتیبانی از نصب بسته‌های آیکون در گلکسی نوت 7

سامسونگ در Galaxy Note 7 ویژگی جذابی برای کاربران اضافه کرده و آن امکان نصب بسته‌های آیکون به صورت جداگانه روی این گوشی است.
۱۳۹۵/۵/۱۷

احتمالا تاکنون با تم‌های زیبایی برای گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ برخورد کرده‌اید؛ تم‌هایی که اگرچه زیبا بوده‌اند، آیکون‌های خوبی نداشته‌اند و به همین دلیل هم شما آنها را دانلود نکرده‌اید. حالا گلکسی نوت 7 سامسونگ اولین گوشی این تولیدکننده کره‌ای است که از بسته آیکون‌های شخص ثالث (بسته آیکون‌هایی که سایر توسعه‌دهندگان می‌سازند) پشتیبانی می‌کند؛ آیکون‌هایی که در استور دیده می‌شود. این کار به کاربران فبلت‌های سامسونگ امکان شخصی‌سازی بیشتری می‌دهد.

گوشی‌های گلکسی اس6 و اس6 اج سامسونگ اولین گوشی‌های این شرکت بودند که سامسونگ پشتیبانی از تم‌های سایر توسعه‌دهندگان را در آنها فعال کرد. این کار راه را برای تم‌ها باز کرد تا وال‌پیپرهای لایو نیز داشته باشند. حالا گلکسی نوت 7 در بخش تنظیمات تم سه بخش دارد: والپیپرها، تم‌ها، آیکون‌ها. با این تنظیمات کاربران می‌توانند هر سه قسمت را با توجه به چیزهایی که در دسترس است با هم ترکیب کنند تا آنچه دوست دارند، روی گوشی‌شان داشته باشند.

image

نوت 7 سامسونگ اولین گوشی این شرکت است که از ابتدا با پشتیبانی از بسته آیکون‌های ساختِ توسعه‌دهندگان روانه بازار می‌شود و حالا کاربران دیگر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ نیز منتظرند ببینند آیا این ویژگی برای آنها نیز فعال می‌شود یا خیر.

شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا امیدوارید سامسونگ گوشه چشمی به پرچمداران قدیمی‌تر خود داشته باشد و این ویژگی را به آنها نیز بیاورد؟

برای آشنایی بیشتر با این گوشی می‌توانید بررسی اولیه گلکسی نوت 7 سامسونگ را مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

عمااد

۱۳۹۵/۵/۲۲
کاش روی نوت5 هم میشد

Negin

۱۳۹۵/۵/۲۱
نه خیر آگهی میخواست هر چی تو نوت ۷ هست تو نوت ۵ هم بیاره که دیگه باز نوت ۵ فرقی نداشت

سعید

۱۳۹۵/۵/۲۰
من اصلا با شرکت سامسونگ مشکلی ندارم ولی گوشی 3/5 سل قبل منp6 این امکانو داشت تا جاییم که یادمه چند ساله htcاین امکانو داره به نظرم این کپی نیست ولی سامسونگ خیلی دیر این کارو انجام داد اونقد دیر که بقیه توی این راه اونقدر قوی شدن که حتی اعلانات گوشیم میشه تغیر داد و سامسونگ تاز اول راهه امیدوارم علاوه بر اینکه به بقیه برسه بتونی پیشرفت دیگه ای رقم بزنه تا هم خودش هم بقیه شرکتا بتونن استفاده کنن

mohsen jafari

۱۳۹۵/۵/۱۸
بازم تقلید از htc
سامسونگ از خودت چی داری رو کنی تقلب که هنر نیست
پرچم htc بازم بالاست

Mammad.k

۱۳۹۵/۵/۱۸
خیلی شاهکار کرده اوردین خبرش هم کردین
این قابلیتو گوشیای اچ تی سی دو سه ساله دارن ولی ی بار هم نگفتین
درمورد رابط کاربری فری استایل اچ تی سی بازهیچی نگفتین