خانهاخبار
آپدیت نرم‌افزاری جدید Gear S2 با امکانات بیشتر و قابل توجه

آپدیت نرم‌افزاری جدید Gear S2 با امکانات بیشتر و قابل توجه

اگر از کاربران ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ هستید، در جریان باشید که به‌روزرسانی جدیدی برای سیستم عامل این ساعت عرضه شده و امکانات متعددی به آن افزوده شده است. برای اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۵/۴/۲۶

پربیراه نگفته‌ایم اگر بگوییم ساعت هوشمند Gear S2 نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند سامسونگ با اقبال عمومی بیشتری مواجه بوده است. این ساعت هوشمند از زیبایی خوبی برخوردار است و هماهنگی آن با پلتفرم اندروید آن را یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار کرده است.

image

سامسونگ اخیرا برای سیستم عامل این ساعت، یعنی تایزن، به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر کرده که قابلیت‌های خوبی به آن اضافه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی افزوده‌شده امکان دانلود اپلیکیشن‌ها از روی ساعت است. پیش از این کاربران Gear S2 می‌بایست اپ‌ها را با کمک گوشی هوشمند خود دانلود و روی ساعت منتقل می‌کردند، اما از این پس ساعت به‌صورت مستقل می‌تواند به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها بپردازد.

سامسونگ برای متنوع کردن واچ فیس‌ها، در این به‌روزرسانی امکان استفاده از تصاویر شخصی را در پس‌زمینه نمایش ساعت فراهم کرده است. کاربر می‌تواند تا ۱۰ عکس را انتخاب کند که در پس‌زمینه نمایش ساعت ظاهر شوند و به‌صورت چرخشی تغییر کنند.

دیگر امکانات اضافه‌شده که می‌توان به آنها اشاره کرد عبارت‌اند از اپلیکیشن Contacts جدید با ویجت اختصاصی، دنبال کردن خودکار وضعیت خواب و به‌روزرسانی عملکرد S Voice

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Peyman

۱۳۹۵/۵/۲
با سلام.من ۲ماهی میشه که این ساعت رو دارم و تا به الان ازش واقعا راضی هستم.اما با این آپدیت جدید به مشکل بر خوردم و دیگه نوتیفیاکشن هایی مثل اس ام اس و میس کال رو نشون نمیده و این موضوع واقعا بدست.اگه میشه کمک کنید حلش کنم.مرسی

پارسا

۱۳۹۵/۴/۲۷
نچ.سامسونگ اولین ساعت هوشمندش رو همزمان با نوت ۳ داد که دوربین داشت پس اگه دعوا پتنتی بشه سامسونگ خیلی قبل تر این کار رو کرده و امتیازش مال اون می شه.

Arya

۱۳۹۵/۴/۲۷
ساعتهای Gear 1 و Gear 2 که برای سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ بود دوربین داشت ?

علیرضا

۱۳۹۵/۴/۲۷
اولین ساعت هوشمند سامسونگ (Galaxy Gear) دوربین داشت ولی در نسلهای بعدی حذفش کرد

سپهر

۱۳۹۵/۴/۲۶
من كه يه يار بيشتر اينو دست كسى نديدم.
دوماً
خيلى زحمت كشيده تو اين آپديت. امكانات بيشتر و قابل توجه!!!