خانهاخبار
نسخه جدید ویندوز 10: هماهنگی نوتیفیکیشن‌های موبایل و کامپیوتر

نسخه جدید ویندوز 10: هماهنگی نوتیفیکیشن‌های موبایل و کامپیوتر

به گفته آزمایش‌کنندگان ویندوز 10، در آخرین نسخه این سیستم‌عامل نوتیفیکشن‌های موبایل و کامپیوتر هماهنگ می‌شوند و کورتانا قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت.
۱۳۹۵/۳/۲۰
image

 

از یک ماه پیش، مایکروسافت نوتیفیکیشن‌های گوشی‌های اندرویدی را به کامپیوترهای خانگی که ویندوز 10 رویشان نصب شده هم می‌فرستد و حالا این شرکت همین ویژگی را به گوشی‌های ویندوز 10 هم آوزده است. در پیش‌نمایش اخرین نسخه ویندوز 10، آزمایش‌کننده‌ها می‌توانند نوتیفیکشن‌هایشان را با کامپیوتر شخصی‌شان هم هماهنگ کنند، البته به شرطی که هر دو دستگاه به آخرین نسخه ویندوز 10 به روز شده باشند. اگر کاربر اندروید هستید، می‌توانید با دانلود کردن کورتانا این ویژگی را فعال کنید.

مایکروسافت با بهره‌گیری از کورتانا ویندوز  موبایل و ویندوز 10 کامپیوتر را هماهنگ می‌کند و می‌توان نوتیفیکیشن‌های موبایل را روی کامپیوتر پاسخ دهید. کورتانا هم‌چنین ویژگی‌ای هم خاص ویندوز 10 موبایل دارد، با گفتن «send this photo to my PC» عکس‌هایتان را روشی کامپیوتر خود هم خواهید داشت. مایکروسافت انیمیشن جدید هم در کورتانا برای وقتی که باهاش حرف می‌زنید، تهیه کرده است.

همه این ویژگی‌ها در به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10 گنجانده می‌شوند و کاربران موبایل هم تا آخر ژوئیه به آن‌ها دست پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۳/۲۱
لینوکس: نه موفق در دسکتاپ نه موفق در موبایل. فقط موفق در سرور اونم به علت مفت بودن. گلاب به روتون تو جوامع پیشرفته لینوکس به توالت عمومی معروفه. سرچ کنید داخل گوگل هست. دیدین که تو دسکتاپ یه مقدار رفت جلو و چون ویندوز از اول بود با مخ رف تو زمین. وقتی هم که رو موبایل اومد ویندوز رو موبایل نبود تونست بره بالا. الان که ویندوز تو موبایل هم هست دوباره داره با مخ میره تو زمین. دیدین که سیمبین چطور با خاک یکسان شد. 5 سال دیگه گوگل خواهد گفت ما دیگه از اندروید پشتیبانی نمیکنیم. ببینید کی گفتم. همونطور که نوکیا این حرف رو در مورد سیمبین زد. هر دو اینها لینوکسی هستن. جالبه بدونین میگو سیستم عامل نوکیا در n9 هم لینوکسی بود. عمرش یک سال هم نبود. مراقب باشید با شنیدن یه کلمه خوشگل اپن سورس مغزتون و از کار نندازن. اپن سورس در فرهنگ لغت اصالت=گلاب به روتون همون کلمه بالا. اگر قرار بود همه کسایی که تو رشته کامپیوتر درس خوندن برنامه نویس باشن اونم برنامه نویس یه سیستم عامل خالی مثل اندروید، پس چه نیازی به سیستم عامل بود هرکی دلش میخاست با اسمبلی کار میکرد. وقتی ویندوز کلوز سورس داره صد برابر اندروید امکانات و توابع و رویداد و... در اختیار برنامه نویس میزاره. حماقت خالصه اگر فکر کنید یه کد نویس نوپا کتابخانه اندرویدش رو به خوبی کارمند هرکول در مایکروسافت نوشته.

علی

۱۳۹۵/۳/۲۱
این قابلیت به درد من نمیخوره لطفا کرش وباتری را بهینه کنه و مرتب گوشی معرفی کنه

Alireza

۱۳۹۵/۳/۲۰
غول تکنولوژی
عالی!!!