خانهاخبار
اپلیکیشن هواشناسی Dark Sky به اندروید آمد

اپلیکیشن هواشناسی Dark Sky به اندروید آمد

Dark Sky، که در آی او اس بسیار محبوب شده بود، حالا به اندروید آمده است. این اپلیکیشن تغییرات قابل توجه هوا را اطلاع می‌دهد و با آن از وضعیت هوا دقیقه به دقیقه باخبر می‌شوید.
۱۳۹۵/۲/۲۶

 Google Play پر از انواع و اقسام اپلیکیشن‌های هواشناسی است، ولی تعداد کمی از آنها به خوبی اپلیکیشن‌های خوب آی‌اواس هستند. یکی از بهترین‌های آی‌اواس اپلیکیشن Dark Sky است.

 

image

 

Dark Sky، که طرفداران بسیاری دارد، بالاخره نسخه اندروید خود را هم منتشر کرده است؛ البته فعلا فقط در امریکا، بریتانیا و پورتوریکو. اما چرا Dark Sky اپلیکیشن متفاوتی است؟ مهم‌ترین مزیت Dark Sky این است که آب‌وهوای محلی‌تان در ساعت‌های آینده را با نوتیفیکشن به شما گزارش می‌دهد. مثلا به شما اعلام می‌کند که آیا دمای هوای یک ساعت دیگر مطابق پیش‌بینی‌ها هست یا نه، یا آیا دمای هوا به طرز قبل ملاحظه‌ای کم و زیاد می‌شود یا خیر. علاوه بر این، پیش‌بینی دقیقه به دقیقه وضع هوا هم بسیار کارآمد است.

با این اپلیکیشن به نقشه‌های هواشناسی دوپلر هم دسترسی دارید که کار با آنها بسیار جذاب است. در صفحه اول گوشی‌تان هم آب‌وهوا را می‌بینید که با آن می توانید هوای یک ساعت بعد، یک روز بعد یا یک هفته بعد را مستقیما از صفحه Home ببینید.

برعکس نسخه آی‌اواس، که با پرداخت 3.99 دلار از آن شما می‌شود، نسخه اندروید Dark Sky رایگان است؛ با این تفاوت که نسخه رایگان فقط آب‌هوای 24 ساعت و یک هفته را پیش‌بینی می‌کند و دسترسی به همه امکانات سالانه 2.99 دلار خرج برمی‌دارد. خوشبختانه Dark Sky دو هفته اول برای اندرویدی‌ها رایگان است و می‌توانید اول خوب بررسی‌اش کنید و بعد بابتش پول بدهید.

Dark Sky را از Google Play دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)