خانهاخبار
تصویری فاش‌شده از نسخه سفید رنگ Moto G 2016

تصویری فاش‌شده از نسخه سفید رنگ Moto G 2016

تاکنون عکس‌هایی از نسل جدید گوشی محبوب موتورولا با نام موتو جی 2016 فاش شده است و امروز نیز عکس نسخه سفید رنگ این گوشی لو رفت.
۱۳۹۵/۲/۱

این روزها عکس‌ها و خبرهایی از نسل جدید گوشی محبوب موتورولا با نام موتو جی منتشر می‌شود؛ عکس‌هایی که خبر می‌دهند به زمان رونمایی از این گوشی نزدیک می‌شویم.

اکنون اکانت evleaks در توییتر عکس جدیدی از این گوشی فاش کرده است. همان طور که احتمالا می‌دانید، evleaks همیشه اطلاعاتی معتبر در زمینه گوشی‌ها فاش می‌کند.

این رندر جدید، که در عکس می‌بینید، نسخه سفید رنگ موتو جی 2016 را نشان می‌دهد. این نسخه هم کاملا شبیه به نسخه سیاه رنگ گوشی است که پیش تر دیده شده بود.

برخلاف عکس‌هایی که از گوشی به دست آمده، اطلاعات محدودی از مشخصات گوشی در دسترس است. سنسور اثر انگشت، که زیر نمایشگر قرار گرفته، در عکس‌های لورفته کاملا به چشم می‌خورد. همچنین دوربین پشت با فلاش LED و دوربین جلو نیز به چشم می‌خورد. این احتمال وجود دارد که موتورولا گوشی بزرگ تری با نام Moto G4 Plus نیز معرفی کند.

هرچند با افشاگری‌های اخیر احتمالا به زمان عرضه گوشی نزدیک می‌شویم، نباید منتظر رونمایی رسمی این گوشی‌ها در آینده خیلی نزدیک بود.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)