خانهاخبار
نتایج Antutu اعلام شد: اسنپدراگون 820 کوالکام در صدر

نتایج Antutu اعلام شد: اسنپدراگون 820 کوالکام در صدر

بنچمارک Antutu به تازگی نتایج سه ماهه اول 2016 را اعلام کرده است؛ نتایجی که این بار از عملکرد بهتر آیفون‌های اپل حکایت نمی‌کند.
۱۳۹۵/۱/۲۴

بنچمارک محبوب دوستداران گوشی‌های هوشمند، Antutu، نتایج فصلی خود را اعلام کرده است؛ نتایجی که حاصل اجرای این بنچمارک توسط میلیون‌ها گوشی است. سال 2015 آیفون‌های 6اس و 6اس پلاس، که تراشه A9 اپل را روی خود دارند، با اختلاف زیادی رتبه اول این بنچمارک را به خود اختصاص دادند، اما در فصل اول 2016 به نظر می‌رسد نتایج تغییر زیادی پیدا کرده است.

در نتایج اعلام شده توسط Antutu گوشی‌هایی با تراشه‌های اسنپدراگون 820 کوالکام و اگزینوس 8890 سامسونگ جایگاه‌های نخستین را به دست آورده‌اند. احتمالا تصور می‌کنید‌ جایگاه اول باید به گلکسی اس‌های جدید سامسونگ، اس 7 و اس 7 اج، اختصاص داشته باشد، اما این طور نیست و پرچمدار شیائومی، می 5، رتبه اول را در رده‌بندی Antutu به دست آورده است.

پرچمدار 5 اینچی شیائومی، که نمایشگری با رزولوشن Full HD  دارد، در جایگاه اول ایستاده و پس از آن S7 سامسونگ با نمایشگر QHD در جایگاه دوم و سپس آیفون 6اس اپل در جایگاه سوم قرار گرفته است. البته اختلاف امتیاز این سه پرچمدار با هم بسیار نا‌چیز است. نتایج کامل این رتبه‌بندی را در ادامه مشاهده می کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

ali

۱۳۹۵/۱/۳۰
دوست عزیز در سرعت پردازش داده یکی از عوامل موثر حافظ رم گوشی است.تست انجام شده بین نسخه 3 گیگ رم گوشی mi 5با نسخه 4 گیگ رم s7 انجام شده..که با این قیاس نمی شه نتیجه مطلوبی گرفت.
تمام تست های اینترنتی هم اصولا با نسخه 32 گیگ این گوشی انجام شده.که به مراتب فرکانس کاری پاین تری دارد.
موفق باشید.

محمد

۱۳۹۵/۱/۲۹
اصلا هم مشخص نیست شما ماشین چری سوار میشی! کاملا برعکس توی گوشی ها دارن چشمگیر با کیفیت عمل میکنن ولی در خودرو (خصوصا چری و محصولاتی که در ایران پیدا میشه) عدم وجود کیفیت فریاد میزنه!!!

foad

۱۳۹۵/۱/۲۵
منبعش حتما خودتی............g5 هیچ رتبه ای نتونست بدست بیاره هه هه

خشایار

۱۳۹۵/۱/۲۴
قابل توجه دوستان
قوی ترین رکورد بنچ مارک به ترتیب مربوط به Xiaomi MI5 و Vivo Xplay5 Elite با رکورد های 179000 و 168000 هستش
http://www.xiaomidevice.com/media/wysiwyg/blog/Xiaomi_Mi5_2.jpg
البته اینم در نظر بگیرید . بالا بودن بنچ مارک دلیل قاطعی بر قوی تر بودن گوشی نیست
برای مثال Xiaomi MI5 در Speed Test با فاصله بسیار زیادی از S7 عقب میوفته (حدود 1 دقیقه) چون توی مولتی تسکینگ ، برنامه ها رو فریز میکنه و در اصل دوباره اجرا میشن ...
https://browser.primatelabs.com/geekbench3/search?dir=desc&q=MSM8996&sort=multicore_score
با تشکر

فوآد

۱۳۹۵/۱/۲۴
بمیرمم به خاطر نتایج بنچمارک شیائومی حاضر به خرید این برند نیستم همینطور برند هوآوی...اصلا برندهای چینی در صنعت موبایل به درد نمیخورن....ولی در صنعت خودرو خوب شدن به خصوص برند چری.