خانهاخبار
مشاهده تمامی بند‌های جدید اپل واچ همراه با قیمت

مشاهده تمامی بند‌های جدید اپل واچ همراه با قیمت

شب گذشته اپل طیف گسترده‌ای از بند‌های جدید اپل واچ را معرفی کدر که در ادامه پست می‌توانید تمامی آن‌ها را مشاهده کنید
۱۳۹۵/۱/۳

اپل شب گذشته طی مراسم معرفی آیفون SE و آیپد پرو 9.7 اینچ و همچنین بند‌های جدید و زیبای اپل واچ را معرفی کرد. طبق شایعاتی که منتشر شده بود انتظار می‌رفت اپل واچ جدید با سخت‌افزاری قوی‌تر در این مراسم معرفی شود که شاهد آن نبودیم.

دو مدل اسپورت و معمولی اپل واچ با کاهش قیمت ۵۰ دلاری همراه بودند و علاوه‌بر آن بند‌های جدید و متنوعی معرفی شد که در عکس‌های زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

 

Sport Band - قیمت ۴۹ دلار

image

Woven Nylon - قیمت ۴۹ دلار

image

Milanese Loop - قیمت ۱۴۹ دلار

image

Classic Buckle - قیمت ۱۴۹ دلار

image

Leather Loop - قیمت ۱۴۹ دلار (۴۲ میلیمتری)

image

Modern Buckle - قیمت ۲۴۹ دلار (۳۸ میلیمتری)

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

atb

۱۳۹۵/۱/۳
مفت نمی ارزند!

مهمان

۱۳۹۵/۱/۳
سلام به دوستان عزیز ، سال جدید رو به همه تبریک میگم.
این چیزی که می نویسم ، بهیچ نحو بصورت مستقیم به شرکت اپل و یا شرکتهای دیگه ربط نداره و قصد ندارم علیه این شرکت و اون شرکت چیزی بنویسم و البته طرفدار هیچکدوم هم نیستم.
ولی ببینید دوستان کارمون به کجا رسیده که اگه یه شرکت (حالا اینجا اپل) بیاد دو تا بند از یه ساعت رو عوض کنه و یا رنگ دیگه ای رو اضافه کنه ، این میشه یه خبر واسه ما و تو کلی سایت در موردش نوشته میشه و نقد و بررسی میشه.!!!
میخوام بگم ، آینده ای که این شرکتها و کلا تکنولوژی دارن انسان رو به سمتش سوق میدن ، اینه که انسان بشه برده تکنولوژی و ماشین و چیزی به نام عشق و احساس ، که وجه تمایز انسان و ماشینه، از زندگی انسانها رخت بربنده. اینقدر که خبر مثلا فلان گوشی جدید مهمه ، خبر مرگ انسانها مهم نیست، خبر مرگ انسانیت که دیگر جای خود... . فاصله ای که تکنولوژی داره بین انسانها ایجاد میکنه ، اصلا دیده نمیشه و یا بدلیل صرفا منافع اقتصادی ، نمیخوان که دیده بشه. لطفا نگین که مثلا آدما میتونن با واتزآپ باهم چت کنن و تکنولوژی باعث این ارتباطات شده. آدمها تبدیل شدند ( و یا دارند تبدیل میشن) به یه سری نقاط روشن و خاموش ، فقط یک تصویر کمرنگ روی صفحه موبایل و کامپیوتر که هر از چندگاهی بواسطه افزایش پیکسلها و سرعت اینترنت و به لطف تکنولوژی ، یه کم واضح تر دیده میشن. دیگه فرقی نداره که این ارتباط بین مادر و فرزند ، زن و شوهر ، عاشق و معشوق ، دوست و رفیق و یا ... باشه. آثار باقیمانده از انسانها هم به لطف تکنولوژی ، دیگه به نسلهای بعدی نخواهد رسید و ماشین تکنولوژی همه اش رو خواهد بلعید. تصورش رو بکنید که پس از مرگ ، چه به سر مثلا ایمیلهای یک انسان عاشق که به معشوقش نوشته میاد؟ ( مثل نامه های چارلی چاپلین به دخترش ، نامه های انیشتن و ... ) برای همیشه در سرورهای گوگل و یاهو و ... محبوس و پس از چند سال از میان خواهند رفت. همان چیزی که میتونه یک اثر هنری روی یک کاغذ و یا یک کتاب باشه و ...
" به کجا چنین شتابان؟ "

Hijacker

۱۳۹۵/۱/۳
واقعا که شرکت اپل خوب طرفدارایی داره
249دلار واسه بند
خخخخخخ
اپلیا بایدم ازش دفاع کنن
منم این همه پولمو یه جا از دست بدم هرچیم گیرم بیاد ازش دفاع میکنم حتی سرم کلاه رفته باشه
انتظار نداشته باشید کسی که 249دلار واسه بند میده بیاد بگه سرم کلاه رفته

Mehrdad

۱۳۹۵/۱/۳
این بند هارو چطوری میتونیم خریداری کنیم و مطمئن باشیم که اصل هستن؟