خانهاخبار
تماشا کنید: کانسپت جدیدی از کنترل سنتر در iOS 10

تماشا کنید: کانسپت جدیدی از کنترل سنتر در iOS 10

اگر از کاربران آی او‌ اس هستید، احتمالا هر روز از منوی کنترل سنتر در این سیستم عامل استفاده می‌کنید. حال طرح مفهومی جدیدی از کنترل سنتر در آی او اس 10 منتشر شده که با کمک لمس سه بعدی قابلیت‌های بیشتری به آن می‌افزاید.
۱۳۹۴/۱۲/۸

تا ماه ژوئن و برگزاری کنفرانس WWDC 2016 هنوز چند ماه باقی مانده است. در این مدت اپل در حال کار روی دهمین نسخه آی‌او‌اس است و هر از چند گاهی نیز طرح‌های مفهومی خلاقانه‌ای از نسخه جدید این سیستم عامل را کاربران مشتاق این پلتفرم منتشر می‌کنند.

سال گذشته اپل ویژگی 3D Touch‌ را به آیفون‌های خود اضافه کرد و اکنون کاربران انتظار دارند هرچه بیشتر استفاده از این ویژگی را در آی‌او‌اس شاهد باشند. حال کانسپت جدیدی از کنترل سنتر آی‌او‌اس 10 منتشر شده که استفاده از لمس سه‌بعدی در آن نمود بیشتری پیدا کرده است.

ظاهرا سازنده این کانسپت علاقه بسیاری داشته که کنترل سنتر را در iOS 10 به کوییک ستینگز در اندروید شبیه کند. در ویدئوی منتشرشده می‌بینیم که آیکون‌های کنترل سنتر با کمک لمس سه‌بعدی قابلیت جابجایی دارند و همچنین این امکان وجود دارد که میان‌برهای بیشتری به این منو اضافه کرد.

طبیعتا این کانسپت‌ها چیزی نیستند که به‌طور کامل در نسخه نهایی آی‌او‌اس 10 وجود داشته باشند، اما به‌هرحال نمی‌توان الگوبرداری اپل از این طرح‌ها را برای طراحی بخش‌های مختلف سیستم عامل دور از انتظار دانست.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جواد

۱۳۹۵/۸/۱۲
کو ای او اس 10 هم که اومد خبری از اینا نیست؟!

alireza

۱۳۹۴/۱۲/۸
بعضی از قسمتاش مثل اونجایی که آپشنارو جابه جا کرد یا عوض کرد تو اندروید هستش ولی نسبت به اندروید جالب تر بود و قسمتی که از 3d touch استفاده کرد برای وای فای و بلوتوث خیلی قشنگ بود و dark mode زیبا بود .ولی این فقط کانسپت هستش باید ببینیم چی از آب در میاد

ياسين

۱۳۹۴/۱۲/۸
ايده ي جالبي هستش