خانهاخبار
اپل تمام ایستگاه‌های رادیویی را، به‌جز Beats 1، پولی می‌کند

اپل تمام ایستگاه‌های رادیویی را، به‌جز Beats 1، پولی می‌کند

در چند روز آینده برای دسترسی به ایستگاه‌های رادیویی رایگان آیتونز به حساب کاربری و اشتراک اپل موزیک نیاز خواهید داشت و تنها ایستگاه رادیویی رایگان Beats 1 خواهد بود.
۱۳۹۴/۱۰/۲۸
image

 

اگر از کاربران اپل موزیک باشید، حتما نام Beats 1 به گوشتان خورده است. بیتز 1 نام ایستگاهی رادیویی است که اپل همزمان با معرفی اپل موزیک راه‌اندازی کرد و مانند رادیوی اختصاصی با مجریان معروف در شهرهای مختلف به صورت 24 ساعته و به‌رایگان به پخش برنامه‌های رادیویی می‌پردازد. حال اپل قصد دارد با حذف سایر ایستگاه‌های رادیویی از آیتونز توجه کاربران را به Beats 1 بیشتر جلب کند.

از تاریخ 29 ژانویه (9 بهمن) برای گوش دادن به تمام ایستگاه‌های رادیویی رایگان (مانند ایستگاه‌های رادیویی Chill یا House)، که با پشتیبانی از تبلیغات به کار خود ادامه می‌دادند، به اشتراک اپل موزیک نیاز دارید و تنها ایستگاه رایگان Beats 1 خواهد بود.

اخیرا خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این شرکت با ثبت برند‌هایی مشابه Beats 1 قصد دارد ایستگاه‌های رادیویی مشابه افتتاح کند و به گونه‌ای این برند قرار است معرف و هدایت‌کننده مردم به اپل موزیک باشد.

اگر هنوز از حساب سه‌ماهه رایگان اپل موزیک خود استفاده نکرده‌اید، جای نگرانی نیست، چون با آن حساب 3 ماهه نیز می‌توانید به کانال‌های رادیویی دسترسی داشته باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Saeed

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
وقتی اپل میگیرین باید فکر همه جاش بکنید آخه اپل... ای بابا

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
دوروزدیگه هم میگن این سیستم اسمش iRadio هست و فلان و بیساره ... ایرانیا هم میگن wow پسر چه سیستمی ، اپل چه کرده ! حتما میخرمش !

علی

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
ایشیپ فریب خورده پول زور بده.خخخخ

kia

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
اپل ديگه گندشو درآورده
پسفردا مياد ميگه برا هردفعه كه به شارژ ميزنيد گوشيو بايد ماهيانه ٩.٩٩ دلار بديد.واقعاً ديگه حاله آدمو بد ميكنه كاراش :(

a

۱۳۹۴/۱۰/۲۸
جای تعجب نداره این سیاست اپل بدبخته اگه این کارو نکنه چه جوری جیباش پر پول بشه.