خانهاخبار
ویدیوی دوبله جی اس ام: بررسی تخصصی Nexus 5X

ویدیوی دوبله جی اس ام: بررسی تخصصی Nexus 5X

اگرچه بیشتر توجهات به نکسوس‌های جدید گوگل حول محور نکسوس 6پی می‌چرخد، نکسوس 5ایکس نیز مورد توجه گروه ویژه‌ای از کاربران قرار دارد. برای اینکه بیشتر با نکسوس جدید ال‌جی آشنا شوید، ویدئوی دوبله‌شده این مطلب را تماشا کنید.
۱۳۹۴/۱۰/۱

امسال گوگل سنت‌شکنی کرد و گوشی هوشمند نکسوس خود را در دو نسخه با دو برند متفاوت وارد بازار کرد. کمپانی‌های ال‌جی و هوآوی دو محصول نکسوس 5ایکس و نکسوس 6پی را روانه بازار کردند که البته نکسوس 5ایکس ال‌جی با مشخصاتی پایین‌تر نسبت به نکسوس 6پی معرفی شد. ال‌جی، که تجربه موفقیت‌آمیزی از همکاری با گوگل در نکسوس 5 داشت، امسال نیز با محصولی نسبتا مشابه با محصول سال قبل از نظر ظاهر و باطن پا به میدان گذاشت. ال‌جی به‌خوبی سلیقه طرفداران برند نکسوس را درک کرده بود و سعی کرد در طراحی مدل جدید زبان طراحی مدل قبلی را حفظ کند. همچنین، با توجه به تجربه تلخ فروش نکسوس گران‌قیمت موتورولا، ال‌جی تصمیم گرفت سخت‌افزار نکسوس 5ایکس را متناسب با یک گوشی ارزان‌قیمت انتخاب کند تا گوشی‌های هوشمند نکسوس همچنان تلفن‌های همراه اندرویدی خوب و مقرون‌به‌صرفه با پشتیبانی بی‌نظیر گوگل شناخته شوند.

اگر هنوز فرصت پیدا نکرده‌اید که در مورد نکسوس 5ایکس بیشتر بدانید، ویدئوی دوبله‌شده از بررسی تخصصی آن را در ادامه مطلب از دست ندهید. 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

دزموند

۱۳۹۴/۱۰/۳
خوب راستش طراحیش خیلس ساده هست..خود ال جی هم همین سادگی رو مد نظر قرار داده ولی من به شخصه جنس بدمه بهتر ولی ساده و شیک رو ترجیح میدم..مثلا اکسپریا زی3 گلد

یاهل

۱۳۹۴/۱۰/۳
دوست عزیز ی بار دگ با دقت گوش کن. میگه آیفونو گلکسی اس 6 چسبیده ب هم میگه آیفون او :)))) موفق باشی

شایان

۱۳۹۴/۱۰/۲
وقتی لیوان قهوه ام رو در دست گرقتم حتی یک بار هم این اتفاق نیوفتاده که nexus 5x از دستم بیوفته پلاستیک مات قاب گوشی اصلا ظاهر جذابی نداره (اما مثل ایفون گلکسی اس 6) از دستم بیوفته خیلی خوب گفتید ولی ایفون گلکسی اس 6 نزده

یاهل

۱۳۹۴/۱۰/۱
به به چ صدای خوب و دلنشینی دارن این دوستمون ک زحمت گوینده ای کشیدن:)