خانهاخبار
شایعه استفاده از لوله های خنک کننده در گلکسی اس7

شایعه استفاده از لوله های خنک کننده در گلکسی اس7

پس از سونی و مایکروسافت، حالا سامسونگ نیز به فکر استفاده از لوله‌های خنک‌کننده برای پایین نگهداشتن دمای پردازنده Galaxy S7 افتاده است.
۱۳۹۴/۹/۱۶

هیچ‌کس گوشی‌ای نمی‌خواهد که بیش از حد داغ می‌کند؛ یعنی مشکلی که ممکن است موجب سریع‌تر خالی شدن شارژ باتری، اذیت شدن دست کاربر و آسیب رسیدن به مدارهای داخلی دستگاه شود. به گزارش یک منبع چینی، سامسونگ نیز به همین دلیل در نظر دارد در آینده نزدیک از لوله‌های خنک‌کننده مایع در گوشی‌های خود استفاده کند.
گیمرهای حرفه‌ای و کاربرانی که در امر اورکلاک تخصص دارند، با ایده استفاده از  لوله‌های مایع در اطراف قطعات کامپیوتر برای پایین نگهداشتن دمای دستگاه آشنایی دارند، اما استفاده از آن در گوشی موبایل یک چالش جدی برای سامسونگ خواهد بود.

 

image

 

گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد از لوله‌هایی به ضخامت 0.6 میلی‌متر استفاده کند که در صورت عملی شدن این کار، امکان استفاده از پردازنده‌های قدرتمندتر را بدون نگرانی از داغ شدن دستگاه پیدا می‌کند.
البته استفاده از لوله‌های خنک‌کننده مایع چیز جدیدی نیست و قبلا این فناوری را در اکسپریا زد5 پریمیوم سونی و لومیا 950 ایکس‌ال مایکروسافت دیده‌ایم، درنتیجه مهندسان سامسونگ می‌دانند که این کار شدنی است و تنها باید به فکر راهی برای عدم افزایش ضخامت و البته قیمت دستگاه باشند.


منبع: Techradar

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Mohammad

۱۳۹۶/۳/۲۸
اصلا تقلید کردن ک کردن مغز دارن اقا جون چ ربطی ب ما داره ما مصرف کننده اییم سازنده نیستیم ک ببینیم ک از رو کی کپی میکنه میکنن ک میکنن استفادتو بکن بابا....

Alireza

۱۳۹۴/۹/۲۳
دوست عزیز داری برعکس میگی سونی از رو مایکروسافت تثبیت کرده چون قبل از فکر کنم (z3 بود که از این تکنولوژی استفاده کرد سونی)
مایکروسافت روی تبلتاش استفاده کرده بود.
سونی از این تکنولوژی استفاده کرد ولی نتونست داغی گوشی شو بر طرف کنه ولی مایکی تونست.
در ضمن این دقیقا کپی چون داره از تکنولوژی که مایکی بهش رسیده استفاده میکنه برا خودش.اون که شما میگی نه استفاده و نه تقلید اصلن نمیدونم شما چرا اونو مثال زدید چون اصلن ربطی نداشت.

چنار

۱۳۹۴/۹/۱۷
جالبه تا یه خبر از سامسونگ میاد زامبیهای ایشیپ میریزن اینجا خودشونو خالی میکنن
یکی از تفریحات خوندن همین کامنتهای بچگونشونه
انقدر که با سامسونگ دشمنن طرفدار اپل نیستن
این خودش ثابت میکنه بهترینه
^_^

ایشیپ

۱۳۹۴/۹/۱۷
دوست عزیز مایکروسافت هم از سونی تقلید کرده (البته طبق اظهار عرایض جنابعالی)
استفاده از تلکنولوژی که تقلید نیس
یعنی چون اولین تلفن همراهو موتورولا ساخته بقیه همه تقلیدکارن؟!؟!
چشم و گوشتو باز کن و فریب تبلیغاتو نخور
هر کدوم بهتره رو بخر و استفاده کن
خدا به همه عقل بده

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۶
همین مونده فردا گوشی رو ببری برا گاز گیری خخخخخخخخخخ