خانهاخبار
5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

5 اپلیکیشن برتر هفته از نگاه جی‌اس‌ام

در طول هفته اپلیکیشن‌هایی مختلف و کاربردی در صفحه دانلود جی‌اس‌ام منتشر می‌شود و می‌توانید با مراجعه به قسمت دانلود، معرفی این اپلیکیشن‌ها را بخوانید و آنها را دانلود کنید. در این مطلب بهترین اپلیکیشن‌های هفته را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.
۱۳۹۴/۹/۶

اگر به دنبال کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در صفحه دانلود جی‌اس‌ام می‌گردید، این مطلب را از دست ندهید! در این مطلب می‌خواهیم به 5 اپلیکیشن برتر منتشرشده در صفحه دانلود جی‌اس‌ام نگاهی بیندازیم و قابلیت‌های آنان را با هم مرور کنیم.

 

Drupe

اپلیکیشن Drupe برای سازمان‌دهی و برقراری ارتباط راحت‌تر با دوستان شما ساخته شده است. این اپلیکیشن تمام مخاطبان و همچنین تمام راه‌های ارتباطی از جمله SMS، تماس و اپلیکیشن‌های ارتباطی مثل Line ،Viber و... را یک‌جا نشانتان می‌دهد تا روشی ساده‌تر برای انتخاب مخاطب موردنظر و بستر ارسال پیام داشته باشید.
فقط کافی است انگشتتان را روی مخاطب نگه دارید و به سمت اپلیکیشن موردنظر بکشید؛ تمام!

 

image

 

لینک دانلود

 

​Badland

در این جنگل پر از گل و درخت چیزهایی وجود دارد که عجیب و خطرناک به نظر می‌رسد. شما به عنوان یکی از ساکنان این جنگل باید به دنبال پیدا کردن حقیقت بروید و از بین موانع و تله‌ها عبور کنید. البته می‌توانید در این راه تنها نباشید و از دوستانتان، یعنی سایر ساکنان جنگل، بخواهید تا شما را همراهی کنند.( در حالت مولتی پلیر)

 

image

 

لینک دانلود

 

​CamScanner

اپلیکیشن Cam scanner اپلیکیشنی کاربردی برای افرادی است که با اسناد سروکار دارند و از این طریق می‌توانند به‌جای کار کردن با دستگاه کپی یا رونویسی از نوشته‌ها، فایل اسکن‌شده داشته باشند. مراحل اسکن کردن با این اپ بسیار ساده است:
اپلیکیشن را باز کنید و از مطلب موردنظر عکس بگیرید. حالا حاشیه‌های آن را از عکس حذف کنید تا فقط خود سند در عکس باقی بماند. خواهید دید که اگر قسمتی از سند تا خورده باشد یا چین‌وچروک داشته باشد، اپلیکیشن به‌صورت خودکار این موارد را رفع می‌کند و خروجی عکس ثبت‌شده یک اسکن فوق‌العاده می‌شود.

 

image

 

لینک دانلود

 

Khan Academy

اپلیکیشن خان آکادمی یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای آموزش تمام مباحث علمی است. در این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از 10 هزار ویدئوی آموزشی و فایل‌های مرتبط با آنها در حوزه‌های ریاضیات، فیزیک، تاریخ، اقتصاد و دیگر حوزه‌های دانش دسترسی پیدا کنید و جواب سوالات خود را بگیرید. مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن اطمینان بالا از درست بودن مطالب درون آن است؛ چراکه در دنیای امروزی اکثر سایت‌ها پر از اخبار علمی اشتباه و غیرمعتبرند و تعداد شایعات بیش از حقیقت است.

 

image

 

لینک دانلود

 

Pocket

اپلیکیشن Pocket مقالات، ویدئوها و محتوای صفحه‌های وب را در خود ذخیره می‌کند و برای تماشا و مطالعه آنها را بهینه‌سازی و دسته‌بندی می‌کند. محتواهای مختلف، براساس نوع و سبک موضوعشان، دسته‌بندی می‌شوند و طوری چیده می‌شوند که دیدن و خواندنشان راحت‌تر باشد.

 

image

 

لینک دانلود

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)