خانهاخبار
شیائومی نسل جدید دستبند هوشمند خود را معرفی کرد

شیائومی نسل جدید دستبند هوشمند خود را معرفی کرد

شیائومی از نسل جدید دستبند هوشمند خود به نام Mi Band S1 پرده برداشت که به سنسور ضربان قلب مجهز شده است. این دستبند قیمتی حدود 15 دلار دارد و از 20 آبان وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۴/۸/۱۷

سال گذشته دستبند هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی توانست با فروش 6 میلیونی موفقیت بزرگی برای این شرکت چینی رقم بزند. همین امر کافی بود تا این شرکت نسل جدید دستبند هوشمندش را هم با نام Mi Band S1 معرفی کند.

image

 

مدل جدید Mi Band S1، مانند مدل قبلی، فاقد نمایشگر است، اما حسگر ضربان قلب به آن اضافه شده که داشتن آن را ارزشمند‌تر می‎کند. بهبود سنجش کیفیت خواب، گام‌شماری و محاسبه میزان کالری سوزانده‌شده هنگام ورزش از دیگر ویژگی‌های دستبند هوشمند شیائومی است. شما با نزدیک کردن Mi Band به گوشی خود می‌توانید قفل صفحه گوشی را باز کنید و البته با ویبره دستبند از رسیدن نوتیفیکیشن مطلع شوید.
Mi Band S1 ابعادی معادل 37 در 13.6 در 9.9 میلی‌متر و وزنی برابر 5.5 گرم دارد و با داشتن تاییدیه IP67 قادر است به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری از سطح آب به کار خود ادامه دهد. فروش این دستبند از روز 20 آبان به قیمت 15 دلار آغاز می‌شود و قیمت مدل قبلی نیز به 11 دلار کاهش پیدا می‌کند.


منبع: PhoneArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)