خانهاخبار
گلکسی اس6 اج پلاس اولین آپدیت نر‌م افزاری را دریافت کرد

گلکسی اس6 اج پلاس اولین آپدیت نر‌م افزاری را دریافت کرد

سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری را برای مدل گلکسی اس6 اج پلاس منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل بهبودهای امنیتی، مصرف باتری و پایداری در تماس صوتی است و با حجمی حدود 140 مگابایت از طریق وای‌فای روی گوشی کاربران نصب می‌شود.
۱۳۹۴/۸/۵

کمتر از یک هفته پس از انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزاری گلکسی نوت 5، اکنون گلکسی اس6 اج پلاس نیز اولین آپدیت نر‌م‌افزاری خود را دریافت می‌کند.
این آپدیت، که حجمی حدود 140 مگابایت دارد، شامل بهبودهایی در مصرف باتری، پایداری تماس‌های صوتی و رفع نقص‌های امنیتی است و با کد G928GDDU2AOJ5 به‌صورت OTA روی گوشی شما ظاهر می‌شود.

image

 

در حال حاضر تنها کاربران اروپا و کشور هند این آپدیت را روی دستگاه خود دریافت کرده‌اند و سایر کاربران باید منتظر بمانند تا در روزهای آینده این آپدیت در کشور آنها نیز منتشر شود.
توجه داشته باشید که هنگام دریافت و نصب این به‌روزرسانی قادر نخواهید بود به‌هیچ‌عنوان از گوشی‌تان استفاده کنید. همچنین پس از نصب موفقیت‌آمیز آن دیگر امکان دانگرید کردن به نسخه قبل وجود ندارد.


منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

amir

۱۳۹۴/۸/۶
سلام
شك نكن آپديت كن...من انجام دادم گوشي روان تر شده ..ي مكثي رو دفترچه مخاطبين داشت كه ديگه اونم رفع شده

Mehdi

۱۳۹۴/۸/۶
سلام . من حدود ۲۰ روز شده گوشی نوت ۵ گرفتم و موقع راه اندازی پیام آپدیت نرم افزاری برام اومد هنوز انجامش ندادم. میخواستم بپرسم آپدیت نرم افزاری رو انجام بدم یا نه ؟ مشکلی از قبیل کند شدن گوشی پیش نمیاد ؟ برای من فقط پیغام بهبود مصرف باتری و پایداری تماس صوتی رو ذکر کرده. ممنون میشم جوابمو بدین

hossein

۱۳۹۴/۸/۶
اشتباه میکنید! من 5 روز پیش اولین آپدیت رو دریافت کردم!

reza

۱۳۹۴/۸/۵
با سلام من اس6 دارم و 3 روز هست که این آپدیت رو دریافت کردم. حجمش هم 80 مگابایت بود. لطفا بروز باشید

hojjatoskou

۱۳۹۴/۸/۵
سلام
من دقیقا این آپدیت رو 5 روز پیش برا نوت 5 گرفتم با حجم 180 مگ مدل CD
گزینه ی بهینه سازی برنامه ها هم تو تنظیمات باتری اضافه شده
به نظر من که هیچ تغییری من احساس نکردم