خانهاخبار
با این 12 بازی در زمان سفر کنید!

با این 12 بازی در زمان سفر کنید!

اگر از بازی‌های قدیمی‌ای مانند Doom خاطرات زیادی دارید، این مطلب به شما اختصاص دارد! در این مطلب 12 بازی را معرفی می‌کنیم که شما را به روزهای خوب گذشته برمی‌گردانند. با جی‌اس‌ام در این سفر زمانی همراه باشید.
۱۳۹۴/۷/۲۸

بازی یکی از بهترین سرگرمی‌ها و تفریحات انسان است با رشد تکنولوژی بازی‌ها سمت و سوی جدیدی پیدا کردند تا جایی که این صنعت، امروزه به یکی از پول‌سازترین‌ها تبدیل شده است و هر روز شاهد عرضه بازی‌های متفاوت برای سلیقه‌های متفاوت هستیم. در این مطلب بازی‌های را معرفی می‌کنیم که در گذشته بسیار محبوب بوده‌اند و اکنون حکم خاطره را دارند. این بازی‌ها اندکی تغییر پیدا کرده‌اند تا بتوانید آنها را روی گوشی یا تبلت خود استفاده کنید؛ بازی‌هایی که یادآور خاطرات خوب کودکی‌اند.

image

 

دوم کلاسیک (آی‌او‌اس)

image

 

بازگشت به جهنم پس از 22 سال! این بازی یکی از مهیج‌ترین بازی‌های زمان خود بود که با کودکی هزاران نفر گره خورده است. در این بازی در نقش یک تفنگدار فضایی ظاهر می‌شوید که روی کره مریخ ساکن است. شما باید به جنگ مهاجمان فضایی بروید و زمین را از گزند آنها در امان نگه دارید. DOOM Classic فقط برای آی‌اواس عرضه شده و شامل سه قسمت اصلی در کنار یک قسمت چهارم اضافه است که درمجموع 36 مرحله را تشکیل می‌دهند.
دانلود دوم کلاسیک برای iOS

متال اسلاگ (اندروید و آی‌او‌اس)

image

 

یکی از بهترین بازی‌های دوبعدی که دنیای تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای به‌خود دیده است. Metal Slug به‌خوبی روی دستگاه‌های هوشمند اجرا می‌شود، طوری که تصور می‌شود این بازی اصلا مخصوص این دستگاه‌ها ساخته شده است!
گرافیک و صدای عالی، صحنه‌های جنگی جذاب، سلاح‌های کشنده، تانک‌های زرهی و درنهایت طنز تلخ دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بهترین تجربه ممکن را برای کاربر رقم بزنند.

دانلود متال اسلاگ برای iOS

دانلود متال اسلاگ برای Android

پرینس آو پرشیا کلاسیک (اندروید و آی‌اواس)

image

 

داستان قدیمی، ظاهر آراسته و جدید. شما در این بازی دعوت می‌شوید تا دوباره وارد سیاه‌چال شوید! یعنی جایی که داستان 25 سال پیش آغاز شده. امروز شن‌های زمان به‌خوبی رندر شده تا تجربه سه‌بعدی خوبی رقم بخورد. محافظان بزرگ‌تر و خبیث‌تر شده‌اند، تله‌ها هوشمندانه طراحی شده‌اند، پرش‌های شاهزاده پارسی بسیار زیبا شده و استرس هجوم مرگ به‌خوبی حس می‌شود. علاوه بر حالت تک‌نفره کمپین، می‌توانید تایم اتک و حالت نجات یافتن را نیز امتحان کنید، البته اگر به‌دنبال هیجان بیشتر می‌گردید.

دانلود پرینس آو پرشیا برای iOS

دانلود پرینس آو پرشیا برای Android

گالاگا (اندروید و آی‌اواس)

image

 

یکی از ماندگارترین بازی‌های کامپیوتری دنیا Galaga است. بازی افسانه‌ای تیراندازی دستخوش تغییراتی شده است تا به مذاق کاربران و جوامع مدرن خوش بیاید. اضافه کردن پیچیدگی‌های جدید به فرمول گیم‌پلی کلاسیک گالاگا یکی از این تغییرات است. گرافیک بازی بسیار عالی است و تسلیحات قوی به شما کمک می‌کند تا به جنگ فضایی‌ها بروید و آنها را شکست دهید. یادتان باشد دشمنان خود را با استفاده از نقاط ضعفشان خلع سلاح کنید. در این بازی می‌توانید جایزه جمع کنید و موفقیت‌های مختلفی در طول بازی کسب کنید. گالاگا با 25 مرحله پیش روی شما قرار می‌گیرد و غول‌های بازی مهارت شما را هنگام بازی محک می‌زنند.

دانلود گالاگا برای iOS

دانلود گالاگا برای Android

لیشر سوت لری: ری‌لودد (اندروید و آی‌اواس)

image

 

این بازی (Leisure suit larry: Reloaded) در سال 1987 ساخته شده و نسخه 2014 آن، که برای پلتفرم‌های موبایل ارائه شده، تقریبا همان داستان را روایت می‌کند. گرافیک بازی بسیار عالی است و موسیقی‌اش بسیار زیباست. در این بازی دیالوگ‌های متفاوتی تعبیه شده است و شوخی‌ها، لطیفه‌ها و حتی مکالمات روزمره در آن گنجانده شده. در دنیای امروز بازی‌های این چنینی بسیار کمیاب‌اند!

دانلود لیشر سوت لری: ری‌لودد برای iOS

دانلود لیشر سوت لری: ری‌لودد برای Android

جوجه‌تیغی‌ای به نام سونیک (اندروید و آی‌او‌اس)

image

 

سونیک را خاطرتان هست؟ کارتون و بازی این شخصیت بسیار پرطرفدار بود. بازی تغییر زیادی نکرده است و تقریبا با همان شکل‌وشمایل برای موبایل نیز عرضه شده. شما در این بازی در هفت منطقه مختلف مسابقه می‌دهید، شروع به دویدن می‌کنید، حلقه‌های طلا جمع می‌کنید و لحظات سختی برای دکتر اگمن رقم می‌زنید! می‌توانید شخصیت خودتان را تغییر دهید و با دوستان سونیک (تیلز و ناک‌لس) نیز این بازی را انجام دهید. هرکدام از دوستان سونیک مهارت‌های مخصوص خود را دارند. در نسخه موبایل حالت جدیدی نیز طراحی شده است که حمله زمانی نام دارد.

دانلود جوجه‌تیغی به نام سونیک برای iOS

دانلود جوجه‌تیغی به نام سونیک برای Android

دوک ناکم سه‌بعدی (آی‌اواس)

image

 

درود بر پادشاه! Duke Nukem در سال 1996 به بازار آمد، اما هنوز هم یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز است. دوک ناکم را می‌توان یکی از بازی‌های طولانی با مراحل بسیار زیاد دانست. اگر از طرفداران بازی‌های اول‌شخص تیراندازی هستید و این بازی را انجام نداده‌اید، بهتر است امتحانش کنید، چون از این کار پشیمان نمی‌شوید.

دانلود دوک ناکم سه‌بعدی برای iOS

دراگون لیر (اندروید و آی‌اواس)

image


 

لانه اژدها (Dragon’s Lair) بازی‌ای در سبک ماجراجویی است که کاملا به‌صورت دستی طراحی و انیمیشن شده؛ درواقع باید بگوییم بیشتر یک فیلم است تا یک بازی. این بازی در سال 1983 روی دیسک‌های لیزری عرضه شد. در زمانی که بازی‌ها به چند پیکسل، خط و شکل محدود می‌شدند، بازی کارتون‌مانندی مثل لانه اژدها بسیار تحسین‌برانگیز و تاثیرگذار بود. به‌هرحال می‌توان گفت این بازی بسیار زیباست و تجربه‌ای متفاوت است.

دانلود دراگون لیر برای iOS

دانلود دراگون لیر برای Android

انادر ورلد (اندروید و آی‌اواس)

image

 

در ماجراجویی 1991 بازی Another World، شما در نقش فیزیکدان جوانی ظاهر می‌شوید که به دنیای جدیدی منتقل می‌شود. بازسازی موبایلی بازی این امکان را به شما می‌دهد تا بین نسخه اصلی و گرافیک بهبودیافته سوئیچ کنید. این بازی با کنترل‌های لمسی جدید، سه حالت سختی متفاوت، صدای باکیفیت و پشتیبانی از دسته‌های بازی عرضه شده است. درهرحال اگر تاکنون این بازی را انجام نداده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بروید سراغش. پشیمان نخواهید شد!

دانلود انادر ورلد برای iOS

دانلود انادر ورلد برای Android

رادیانت اچ‌دی (اندروید و آی‌اواس)

image

 

رادیانت بازسازی خوبی از بازی‌ای قدیمی با همین نام است که سعی شده به‌خوبی روی موبایل یا تبلت شما اجرا شود. Radiant یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی موجود است. در این بازی باید 100 مرحله را بگذرانید و با 10 غول بجنگید. 6 سلاح قابل ارتقا نیز در اختیار دارید. بازی با 3 حالت سختی مختلف پیش رویتان قرار می‌گیرد و می‌توانید با دسته‌های بازی هم این بازی را انجام دهید.

دانلود رادیانت برای iOS

دانلود رادیانت برای Android

آر- تایپ (اندروید و آی‌اواس)

image

 

شاید بتوان این بازی را الگو و الهامی برای سایر بازی‌های تیراندازی دانست. R-Type یکی از مهیج‌ترین بازی‌های دهه 80 است که در حال حاضر در تونل زمان سفر کرده و می‌توانید از آن روی دستگاه‌های خودتان استفاده کنید.
این بازی شامل 8 مرحله، 3 گزینه کنترلی، 2 سطح سختی، تسلیحات جدید، پشتیبانی از دسته‌های بازی و تقریبا هرچیزی است که در یک بازی تیراندازی نیاز دارید.

دانلود آر- تایپ برای iOS

دانلود آر- تایپ برای Android

پک- من + تورنمنت‌ها (اندروید و آی‌اواس)

image

 

منصفانه نیست اگر لیست چنین بازی‌های خاطره‌انگیزی را شکل دهیم و از Pac –Man نامی نبریم. در مورد پک - من نیازی به توضیح نیست. کمتر کسی روی کره زمین وجود دارد که این بازی را انجام نداده باشد! نسخه موبایل این بازی شامل معماهای جدید است. همچنین می‌توانید وارد تورنومنت‌های آنلاین شوید و با دیگران به رقابت بپردازید.

دانلود پک - من برای iOS

دانلود پک - من برای Android

منبع: Phone Arena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)