خانهاخبار
شایعاتی درخصوص باتری لومیا 950XL

شایعاتی درخصوص باتری لومیا 950XL

تنها چند ساعت به معرفی لومیاهای جدید مایکروسافت باقی مانده است، اما افشای تصاویر آنها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین عکس منتشرشده، باتری قابل تعویض لومیا 950XL به چشم می‌خورد.
۱۳۹۴/۷/۱۴

مایکروسافت امروز ساعت 17:30 به وقت ایران در کنفرانس خود از پرچم‌داران جدیدش همراه با سرفیس پرو جدید و مایکروسافت بند رونمایی می‌کند. لومیاهای جدید مایکروسافت اولین گوشی‌هایی هستند که ویندوز 10 مایکروسافت را از ابتدا روی خود دارند.

در حالی که فقط چند ساعت به رونمایی از این گوشی‌ها باقی مانده است، رندرهایی منتشر شده که از باتری قابل تعویض در این گوشی‌ها نشان دارد. پیش از این در مورد باتری 3300 میلی‌آمپری لومیا 950XL صحبت‌هایی شنیده می‌شد، اما اکنون تصاویر منتشرشده هم قابل تعویض بودن باتری این گوشی را ثابت می‌کند. همان‌طور که در عکس مشاهده می‌کنید، باتری این دستگاه جدید 3340 میلی‌آمپری است و اسلات میکرو SD یا سیم‌کارت نیز در آن دیده می‌شود.

 

image

 

لومیا 950XL مایکروسافت با نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون 810 کوآلکام، دوربین پشت 20 مگاپیکسلی، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و، مهم‌تر از همه، ویندوز 10 موبایل عرضه می‌شود.

کنفرانس مایکروسافت در ساعت 5.30 به وقت ایران برگزار می‌شود و مثل همیشه در جی‌اس‌ام با پوشش کامل اخبار و وبلاگی نویسی زنده آن در خدمت شما هستیم.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)