خانهاخبار
آیا گوگل قصد عرضه تبلت 10.2 اینچی با نام Pixel C دارد؟

آیا گوگل قصد عرضه تبلت 10.2 اینچی با نام Pixel C دارد؟

شایعه‌ای قوی در رابطه با تبلت ۱۰.۲ اینچی جدید گوگل به نام Pixel C منتشر شده که می‌گوید این کمپانی قصد دارد تبلت جدید خود را در ماه نوامبر معرفی کند.
۱۳۹۴/۷/۷

چند وقتی است که شایعه شده گوگل قصد دارد برای رقابت با تبلت ۱۲.۹ اینچی اپل، یعنی iPad Pro که چندی پیش معرفی شد، تبلتی با نمایشگر بزرگ تولید کند.

آن‌طور که شنیده شده، این محصول Pixel C نام دارد و از نمایشگر ۱۰.۲ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۰۸ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد؛ نمایشگری که از حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی برخوردار است. زیر بدنه این تبلت شاهد چیپ NVIDIA Tegra X1 SoC خواهیم بود که در تست AnTuTu توانسته رکورد نزدیک به ۷۵۰۰۰ را از آن خود کند. این چیپ پردازنده هشت‌هسته‌ای با پردازشگر گرافیکی ۲۵۶ هسته‌ای Maxwell دارد و ۳ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 نیز آن را همراهی می‌کند و همچنین از پورت USB-C برخوردار است. واضح است که سیستم عامل این محصول نیز چیزی نیست جز اندروید.

اما باید بگوییم که این محصول یک گجت نکسوسی نخواهد بود و به احتمال بسیار زیاد در رویدادی که امروز گوگل برگزار می‌کند آن را نخواهیم دید. این کمپانی قصد دارد ۲ کیبورد مجزا برای این تبلت عرضه کند که یکی از نوع آلومینیوم و دیگری از جنس چرم است. هر دو کیبورد با اتصال به دستگاه و بسته بودن کاور به‌صورت خودکار شارژ می‌شوند.

 

image

انتظار می‌رود Pixel C ظاهری همانند لپ‌تاپ‌های پیکسل ولی بدون کیبورد داشته باشند. نوار نور که در پشت دستگاه قرار دارد میزان شارژ دیوایس را به شما اعلام می‌کند.

هنوز هیچ خبری درباره قیمت این محصول به گوش ما نرسیده، ولی احتمالا پیکسل‌سی ارزان نخواهد بود. گفته شده پیکسل‌سی در ماه نوامبر و تعطیلات زمستانی معرفی و عرضه خواهد شد.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)