خانهاخبار
مارشمالو 13 مهر به نکسوس‌ها می‌آید

مارشمالو 13 مهر به نکسوس‌ها می‌آید

اگر از دارندگان دستگاه‌های نکسوسی هستید، خوشحال باشید! چون جزو اولین نفراتی خواهید بود که آپدیت اندروید 6 را دریافت می‌کنند. نسخه جدید این سیستم عامل در تاریخ 13 مهر ابتدا برای گوشی‌ها و تبلت‌های نکسوسی منتشر می‌شود و سایر دستگاه‌های اندرویدی احتمالا چند ماه دیگر این آپدیت را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۴/۷/۷

در تابستان امسال شاهد بودیم که گوگل از نسخه جدید سیستم عامل اندروید (که در آن زمان به اندروید M شهرت یافت) پرده برداشت. از آن زمان تا کنون سه نسخه آزمایشی از این سیستم عامل در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار گرفته و حالا زمان انتشار نسخه رسمی آن فرا رسیده است.

به احتمال خیلی زیاد در مراسمی که گوگل امشب برای معرفی Nexus 5X و Nexus 6P تدارک دیده خبر انتشار نسخه نهایی اندروید 6 مارشمالو را خواهیم شنید. برخلاف اپل که سیستم عامل iOS خود را یک‌جا به تمام کاربران عرضه می‌کند، گوگل چنین سیاستی ندارد.

 

image

به نظر می‌رسد این نسخه جدید از هفته آینده (13 مهر) تنها برای دستگاه‌های نکسوس 5، نکسوس 6، نکسوس 7 (2013)، نکسوس 9 و نکسوس پلیر منتشر می‌شود. در نتیجه دستگاه‌های نکسوس قدیمی‌تر مثل نکسوس 4، نکسوس 7 (2012) و نکسوس 10 را دیگر گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

دارندگان سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز، مثل همیشه، باید مدت بیشتری منتظر بمانند تا شرکت‌های تولیدکننده موبایل این آپدیت را برای محصولات خود منتشر کنند.

منبع: Gsmarena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Milad.jr

۱۳۹۴/۷/۱۳
چرا دانلودش نمیاد امروز ۱۳ مهر