خانهاخبار
اپل واچ 2 احتمالا اواسط سال 2016 عرضه می‌شود

اپل واچ 2 احتمالا اواسط سال 2016 عرضه می‌شود

اپل واچ 2 چه زمانی به بازار می‌آید؟ این سوال بسیاری از کارشناسان و البته طرفداران برند اپل و این ساعت هوشمند است. پاسخ‌های متفاوتی برای این پرسش وجود دارد، اما به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها زمان‌بندی مشخصی برای تولید این محصول تعیین کرده‌اند.
۱۳۹۴/۷/۷

فصل تعطیلات کشورهای غربی در حال نزدیک شدن است؛ دوره‌ای که اغلب کمپانی‌ها به افزایش فروش محصولاتشان امیدوار می‌شوند. اپل هم از این قاعده مستثنی نیست و همواره تولید دستگاه‌هایش را در این بازه زمانی به‌خوبی مدیریت کرده است. در فهرست کنونی محصولات این شرکت شاید اپل واچ یکی از جذاب‌ترین گجت‌ها برای هدیه دادن در این هنگام باشد.

اپل در بهار سال جاری از نخستین مدل ساعت هوشمندش رونمایی کرد؛ بنابراین نباید به‌زودی توقع معرفی اسمارت‌واچ دیگری داشته باشیم. این شرکت‌ حتی به تقویم یک‌ساله برای آپدیت ساعت هوشمندش بی‌اعتناست و به نظر می‌رسد به‌دنبال بازار پرسودتر فصل تعطیلات است؛ شایعه‌ای که کارخانه‌های تولیدی این شرکت در قاره آسیا هم تاییدش می‌کنند.

چنین تصمیمی به‌معنای تعویق عرضه اپل واچ تا پاییز سال 2016 است؛ زمانی که آیفون 7 هم معرفی می‌شود و هیجان ناشی از آن ممکن است کاربران را به خرید ساعت هوشمند و مکمل آن دستگاه ترغیب کند. همچنین به فصل تعطیلات و بازار داغ هدیه‌های سال نو میلادی هم نزدیکیم که ممکن است به‌معنای فروش بیشتر مدل‌های مختلف این دستگاه باشد.

image

 

البته همه دلایل اپل صرفا اقتصادی و تجاری نیست. کوپرتینویی‌ها با عرضه موفق آیفون‌های جدید زنجیره تولیدشان را به‌شدت درگیر و مشغول کرده‌اند. مهندسان این شرکت مشغول تحقیق درباره تکنولوژی‌های مختلف‌اند و پروژه‌های متفاوتی را مدیریت می‌کنند. اپل واچ دو همین حالا هم از سایر اسمارت‌ واچ‌ها فرسنگ‌ها جلوست و مشتریان وفادارتری دارد.

به همین سبب است که این شرکت برای معرفی نسخه دوم این ساعت عجله‌ای ندارد. افزایش فاصله بین این دو مدل دست اپل را در مدیریت زنجیره تولیدش بازتر می‌کند تا فناوری‌های پیشرفته‌تری در محصول جای دهد. گفته می‌شود اپل می‌خواهد عمر باتری ساعت را بهبود چشمگیری دهد، وزنش را کمتر کند و حاشیه‌های نازک‌تری برایش طراحی کند.

به‌تازگی نسخه دوم WatchOS‌ عرضه شده و اپلیکیشن‌های بیشتری در اختیار کاربران اپل واچ قرار گرفته است. همچنین پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 2015 نزدیک 15 میلیون از این ساعت هوشمند فروخته شود؛ رقمی که چندین برابر نزدیک‌ترین رقیب اندرویدی این دستگاه است. پس عجیب نیست که اپل برای معرفی نسخه دوم این ساعت چندان شتابی ندارد؛ آنها به‌خوبی می‌دانند که بهتر است محصول را دیرتر عرضه کنند، اما ارزش خرید بیشتری برای مشتریانشان قائل شوند.

منبع: iu4

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)