خانهاخبار
اولین عکس رندر از نسخه کوچک‌تر OnePlus 2 منتشر شد

اولین عکس رندر از نسخه کوچک‌تر OnePlus 2 منتشر شد

اواسط مردادماه بود که یکی از حامیان مالی وان‌پلاس رسما اعلام کرد این شرکت گوشی سوم خود را پیش از پایان سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد. حال تصاویر رندری از کشور چین منتشر شده که به نظر می‌رسد به گوشی وان‌پلاس مربوط باشد. از طرف دیگر برخی گمانه‌زنی‌ها از عرضه وان‌پلاس 2 مینی خبر می‌دهند که یک گوشی میان‌رده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به رندر گوشی جدید وان‌پلاس.
۱۳۹۴/۶/۳۱

وان پلاس ۲ بی‌شک یکی از گوشی‌های محبوب سال ۲۰۱۵ است و تاکنون توجهات زیادی به خود جلب کرده. این شرکت چینی در ماه ژوئیه پرچم‌دار جدیدش را معرفی کرد. البته هنوز، در کنار وان‌پلاس ۲، نسل قبلی این گوشی یعنی وان‌پلاس وان هم به فروش می‌رسد، اما خود وان‌پلاس ۲ فعلا با دعوت‌نامه عرضه می‌شود. البته در این مطلب قصد نداریم در مورد وان‌پلاس ۲ و وان‌پلاس وان صحبت کنیم، بلکه این پست درباره وان‌پلاس ۲ مینی است.

این اولین بار نیست که مطلبی درباره وان‌پلاس ۲ مینی منتشر می‌شود. حتی شرکت وان‌پلاس هم رسما تایید کرده که تا پایان سال ۲۰۱۵ باز هم مراسم دیگری برای معرفی یک گوشی جدید برگزار می‌کند. براساس شایعات مختلف، گوشی‌ای که وان‌پلاس در مهلت باقیمانده از سال ۲۰۱۵ معرفی می‌کند دستگاهی میان‌رده است و با نام وان‌پلاس ۲ مینی عرضه می‌شود. به‌جز این اخبار، هیچ خبر دیگری درباره این گوشی رازآلود وان‌پلاس نداشتیم، تا اینکه امروز دو تصویر رندر جدید از یک گوشی مرموز وان‌پلاس منتشر شد.

 

image

 

آن‌طور که در عکس‌ها می‌بینیم، با گوشی‌ای روبروییم که در پشتش دوربین دوگانه دارد. همچنین یک جفت فلاش ال‌ای‌دی هم زیر دوربین این گوشی قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت و لوگوی وان‌پلاس هم سایر چیزهایی است که پشت این گوشی رازآلود مشاهده می‌شود. با توجه به این مشخصات بعید به نظر می‌رسد تصاویر به گوشی میان‌رده متعلق باشد. در بخش پایینی گوشی نیز دو شیار دیده می‌شود که به نظر می‌رسد برای بلندگو باشد و در مرکز آنها نیز پورت USB Type-C قرار گرفته است. در بخش جلویی اما شاهد پنل نمایشگر دستگاهیم که در بخش بالا و پایینی آن نیز دوباره شیارهایی وجود دارد که گویا به بلندگو مربوطند. با توجه به شیارهای بخش جلویی و دو شیار لبه پایینی دستگاه، به نظر می‌رسد این گوشی از نظر کیفیت صدای خروجی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ 

 

image

منبع: AndroidHeadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

l

۱۳۹۴/۷/۱۳
شیک