خانهاخبار
فرزند جدید HTC Desire در راه است

فرزند جدید HTC Desire در راه است

به نظر می‌آید HTC به‌زودی محصولی جدید معرفی می‌کند. با گذر از اعتبارسنجی سازمان مخابراتی TENAA چین، به احتمال زیاد این محصول در زمانی نه‌چندان دور معرفی می‌شود.
۱۳۹۴/۵/۱۲

سازمان مخابراتی TENAA یکی از بزرگ‌ترین منابع درز اخبار در دنیاست؛ درواقع هیچ مدل و برندی وجود ندارد که این سازمان اطلاعات و اخبارش را پیش از موعد منتشر نکند! اچ‌تی‌سی نیز از این قاعده مستثنی نیست و این سازمان مخابراتی مشخصات محصول میان‌رده جدید این کمپانی، یعنی HTC D828w، را منتشر کرده است. به احتمال زیاد این محصول عضوی از خانواده Desire است.

 

image

 


HTC D828w از پردازنده هشت‌هسته‌ای در کنار 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است، البته قابلیت افزایش تا 128 گیگابایت نیز دارد. در حال حاضر از نوع و مدل تراشه اصلی این گوشی هیچ خبری در دست نیست.
HTC D828w یک فبلت با صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080 است. دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 1080 دارد. دوربین دوم آن نیز به احتمال زیاد 4 مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ ارتباطات این میان‌رده را می‌توان یکی از کامل‌ترین‌ها قلمداد کرد. HTC D828w از LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

 

image

 


ابعاد این محصول 157.7×78.89×7.9 میلی‌متر خواهد بود و وزنی حدود 150 گرم خواهد داشت.
انتظار می‌رود این محصول در رنگ‌های سفید، طلایی، نارنجی، خاکستری و قرمز به بازار عرضه شود. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد نخست در چین و سپس در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۴/۵/۱۲
سونی هم دو تا فرزند جدید زده.m5 &c5 ultra