خانهاخبار
احتمال عرضه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی به‌نام Aero در اواخر ۲۰۱۵

احتمال عرضه پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی به‌نام Aero در اواخر ۲۰۱۵

چندی پس از عرضه One M9، اچ‌تی‌سی گوشی One M9 پلاس را معرفی کرد. در این مدل توجه ویژه‌ای به صفحه نمایش شده و اندازه و رزولوشن آن افزایش یافته است. تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌هایی نظیر سنسور شناسایی اثر انگشت و بازگشت DuoCamera و ادغام آن با سنسور جدید ۲۰.۷ مگاپیکسلی One M9 پلاس را به گوشی‌ای شایان توجه تبدیل کرده‌اند. این گوشی فعلا به‌طور گسترده عرضه نشده و پیش‌بینی می‌شود در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی وارد برخی کشورهای اروپایی شود. اما در شرایطی که بازار فعلا این گوشی را ندیده است، لودهندگان معروف دنیای فناوری از احتمال عرضه مدلی دیگر خبر می‌دهند.
۱۳۹۴/۴/۶

طی چند وقت اخیر شایعاتی منتشر شده است که از احتمال تغییر استراتژی شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند در خصوص زمان عرضه مدل‌های جدید حکایت دارد. آن‌طور که گفته می‌شود، شرکت‌های مطرح صنعت گوشی‌سازی به‌دنبال عرضه پرچمدارانی در فصل پاییزند تا مانع یکه‌تازی آیفون‌های جدید در آن موقع سال شوند. به‌عنوان مثال، استراتژی‌ای که سامسونگ در این زمینه پیش گرفته عرضه گلکسی اس در بهار و موکول کردن عرضه گلکسی نوت به پاییز بود. البته صحبت‌هایی نیز وجود دارد که از احتمال عرضه مدلی بر اساس گلکسی اس۶ در آینده‌ای نه‌چندان دور یا احتمال جلو افتادن زمان عرضه گلکسی نوت خبر می‌دهند. در شایعات آمده که ال‌جی نیز احتمالا با تولید گوشی‌ای با بدنه فلزی و عرضه‌اش در پاییز خود را وارد رقابت اواخر سال خواهد کرد. در سوی دیگر نیز سونی را داریم که در بازه‌های شش‌ماهه مدل جدیدی از پرچمدارانش عرضه می‌کند. اگرچه از لحاظ رقابتی و حضور در بازار مصرفی پایبند بودن به بازه‌های شش‌ماهه ممکن است مفید باشد، این سوال وجود دارد که طی ۶ ماه چه پیشرفت‌هایی در صنعت گوشی هوشمند رخ خواهد داد که تولیدکنندگان با بهره‌گیری از آنها بتوانند بگویند محصولی نو تولید کرده‌اند.

 

image

 

شرکت اچ‌تی‌سی با عرضه گوشی‌هایی با طراحی زیبا انتظارات از پرچمدار امسال خود را بالا برده بود. آنچه نهایتا این شرکت را وارد بازار کرد گوشی One M9 بود. اگرچه به‌هیچ‌وجه نمی‌توان این گوشی را بد توصیف کرد، بعضی‌ها به‌دلیل شباهت بسیار این مدل به مدل پیشین و ارتقا نیافتن صفحه نمایش بسیار ناامید شدند. بار دیگر متذکر می‌شویم که هیچ‌یک از مشخصه‌های این گوشی را نمی‌توان بد توصیف کرد، اما انتظارات نسبت به این گوشی بسیار بالا رفته بود و محصولی که عرضه شد کاربران و بازار را چندان تحت تاثیر قرار نداد. دوربین پشت این گوشی دیگر از تکنولوژی اولتراپیکسل استفاده نمی‌کند و از این رو رزولوشن از ۴ به ۲۰.۷ مگاپیکسل ارتقا یافته است. اما با وجود این تغییرات، عملکرد دوربین در شرایط کم‌نور چندان جالب نیست.

چندی پس از عرضه One M9، اچ‌تی‌سی گوشی One M9 پلاس را معرفی کرد. در این مدل توجه ویژه‌ای به صفحه نمایش شده و اندازه و رزولوشن آن افزایش یافته است. تغییرات به همین‌جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌هایی نظیر سنسور شناسایی اثر انگشت و بازگشت DuoCamera و ادغام آن با سنسور جدید ۲۰.۷ مگاپیکسلی One M9 پلاس را به گوشی‌ای شایان توجه تبدیل کرده‌اند. این گوشی فعلا به‌طور گسترده عرضه نشده و پیش‌بینی می‌شود در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵ میلادی وارد برخی کشورهای اروپایی شود. اما در شرایطی که بازار فعلا این گوشی را ندیده است، لودهندگان معروف دنیای فناوری از احتمال عرضه مدلی دیگر خبر می‌دهند. اکانت evleaks در توییتر گفته مدلی که درباره‌اش حرف می‌زنند HTC Aero نام دارد و در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۵ وارد بازار می‌شود. اکانت upleaks نیز این مدل را عالی به‌معنای واقعی کلمه توصیف کرده است.

عرضه گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی را چندی پیش Cher Wang، مدیرعامل این شرکت، طرح کرده بود، اما در آن زمان اعلام نشد مدل‌هایی که عرضه می‌شوند حتما پرچمدار خواهند بود. باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات رنگ‌وبوی واقعیت می‌گیرند و اچ‌تی‌سی اواخر سال میلادی نیز خودی نشان می‌دهد یا نه.

 

منبع: androidheadlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)