خانهاخبار
گوشی Galaxy J1 Pop سامسونگ در راه است

گوشی Galaxy J1 Pop سامسونگ در راه است

– نویسنده مهمان: با اینکه تنها چند ماه از عمر گوشی Galaxy J1 (SM-J100) سامسونگ می گذرد اما گزارش ها حاکی از این است که این شرکت سخت در حال کار روی نسخه جدید این مدل است.
۱۳۹۴/۳/۶
– نویسنده مهمان: با اینکه تنها چند ماه از عمر گوشی Galaxy J1 سامسونگ می گذرد اما گزارش ها حاکی از این است که این شرکت سخت در حال کار روی نسخه جدید این مدل است.
 
دستگاهی که در حال حاضر توسط سامسونگ در حال توسعه است شماه مدل SM-J110 را به خود اختصاص داده و احتمالا Galaxy J1 Pop نامیده خواهد شد. البته ممکن است Pop فعلا در حد یک کد باشد ولی با این حال ما را یاد گوشی Galaxy Pop i559 این شرکت که در سال 2011 عرضه شد می اندازد.
 
image
 
گفته می شود که Galaxy J1 Pop به زودی در بازار همه کشورها عرضه خواهد شد و محدود به یک منطقه جغرافیایی خاص نیست، بنابراین کشورهای بزرگ توسعه یافته مثل برزیل، هند و روسیه نیز آن را در بازار خود خواهند داشت. این دستگاه جدید ممکن است از نظر سخت افزاری بهبودهایی نسبت به مدل پیشین خود، Galaxy J1 داشته باشد اگر چه در هر صورت چیزی به جز یک دستگاه رده پایین نخواهد بود.
 
متاسفانه اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است ولی اگر این شایعه درست باشد به این معنی خواهد بود که مدل اصلی Galaxy J1 آن طور که باید موفقیت لازم از نظر تولید کننده کره ای را کسب نکرده است.
 
گوشی Galaxy J1 Pop تنها مدل از سری دستگاهای J سامسونگ نیست که این شرکت در حال کار روی آن است. ما پیش از این نیز اطلاعاتی درمورد مدل های J5 و J7 که قرار است در کشور چین به فروش برسند داشته ایم.
 
منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۷
سلام به قول دوست عزیزمان 10 مدل گوشی خوب بزنه کافیه ، چه خبره

مهمان

۱۳۹۴/۳/۷
هر هفته يه مدل خخخخخ

مهمان

۱۳۹۴/۳/۷
سامپلاستيك است ديگرر

مهمان

۱۳۹۴/۳/۶
این گوشی ها رو برای مردم عشق سامپلاستیکی میزنن ، اگه بخوای از خود مدیر عامل سامسونگ بپرسی چند تا گوشی دارین ،میگه فقط سری نوت ، برای هیچ گوشی دیگه ارزش قائل نیستیم، اشاره به مصاحبه خودش!!!!!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۶
ااااااااه ای بابا بسه دیییییییگگگگگگه.من خودم طرفدار سامسونگم مخصوصا نوت4 و اس 6 ولی دیگه این کارا چیه میکنه اخه