خانهاخبار
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل درباره چه موضوعاتی هستند؟

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل درباره چه موضوعاتی هستند؟

اپلیکیشن‌های موبایل به جزیی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در واقع این اپلیکیشن‌ها هستند که به گوشی‌های هوشمند معنا می‌بخشند. اما اخیرا آماری منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد چه گروه از اپلیکیشن‌ها بیشترین رشد را داشته‌اند.
۱۳۹۲/۱۲/۱۹

اپلیکیشن‌های موبایل به جزیی جدایی‌ناپذیر از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. در واقع این اپلیکیشن‌ها هستند که به گوشی‌های هوشمند معنا می‌بخشند. اما اخیر آماری منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد چه گروه از اپلیکیشن‌ها بیشترین رشد را داشته‌اند. 

 

به گزارش جی‌اس‌ام و به نقل از موسسه تحقیقاتی Statista، اخیرا تحقیقی صورت گرفته است که نشان می‌دهد در سال‌های اخیر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی بیش از ۲۰۰ درصد رشد داشته‌اند. بر این اساس بعد از این گروه از اپلیکیشن‌ها، نرم‌افزارهای تولیدی و کاربردی بوده‌اند که بیش از ۱۴۹ درصد نسبت به گذشته رشد داشته‌اند و نشان می‌دهد روز به روز بر محبوبیت آن‌ها در نگاه کاربران افزوده ‌می‌شود. اما در مجموع میانگین استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل در سال‌های اخیر ۱۱۵ درصد رشد داشته است. در زیر آمار کاملی از رشد گروه‌های مختلف ا‍پلیکیشن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

image

 

آیا میزان استفاده شما نیز از اپلیکیشن‌های موبایل افزایش پیدا کرده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
خوش به حالش که ANDROID داره ...

مهمان

۱۳۹۲/۱۲/۱۹
بلي