خانهاخبار
غرامت یک میلیون دلاری اپل به یک پیرزن ۸۳ ساله

غرامت یک میلیون دلاری اپل به یک پیرزن ۸۳ ساله

گروه خبری GSM: سیزدهم دسامبر سال گذشته پیرزنی در ..
۱۳۹۱/۱/۱۴
گروه خبری GSM: سیزدهم دسامبر سال گذشته پیرزنی در هنگام ورود به یکی از فروشگاه‌های اپل با درب شیشه‌ای فروشگاه برخورد کرد که در اثر این برخورد دچار شکستگی بینی شد. این پیر زن در اثر خسارتی که به بینی‌اش وارد شد متصدی این فروشگاه را تحت پیگرد قانونی قرار داد و دادگاه ملی در حدود یک میلیون دلار خسارت را به عنوان جریمه برای این فروشگاه در نظر گرفته است.

به گزارش فارنت، اسمیت وکیل این خانم شاکی در این خصوص اعلام کرد : اپل می‌خواهد با نوع معماری مدرن خود نوعی تنوع و انحصار فردی ایجاد کند که این برای جانداران یا سایر افراد همچون این خانم دردسر ساز است .

image


البته کمی این گفته غیر معقول به نظر می‌رسد. شیشه؛ فناوری و رخداد جدیدی نیست و حدود ۳۵۰۰ سال پیش تاکنون آشنای همگان است. شاید یکی از مشکلات این فروشگاه تمیزی بیش از حد دیوارهای شیشه‌ای آن باشد چرا که افراد و پرندگان حصار شیشه‌ای این فروشگاه را تشخیص نمی‌دهند و یا اینکه برای حل این مشکل باید افرادی را اجیر کرده تا به افراد بگویند اینجا دیوار است (عبور برای عموم ممنوع است به جز ارواح گرامی)

وکیل این مشتری سالخورده اپل در ادامه افزوده است که موکل من ۸۳ ساله است و به خوبی می‌بیند اما هیچگونه شیشه‌ای را نتوانسته است ببیند.

به هر حال در حال حاضر نوارهای رنگی برروی این دیوارهای شیشه‌ای کشیده شده است تا بیشتر قابل دیدن باشد. (والبته خسارت بیشتری را نصیب اپل نکند!)‌

البته باز هم احساس می‌شود که این کار به اندازه کافی جلو خطرات را نمی‌گیرد چرا که سالانه هزاران پرنده با برخورد به این دیوارهای شیشه‌ای آسیب می‌بینند که این بسیار ناراحت‌کننده است. البته این‌بار صید این دیوارهای شیشه ای خانمی مسن بود و با دریافت غرامت میلیون این مشتری سالخورده امیدواریم حداقل بخاطر پرنده‌ها فکری به حال این شیشه‌ها شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

masoud03

۱۳۹۱/۱/۲۰
آدرسش رو هم بزارید تا ما هم بریم یه سر یزنیم ...

nimaparham

۱۳۹۱/۱/۱۷
یه سوال، غرامت شکستن بینی به صورت عمد و با ضربه مستقیم مشت توی صورت چقدر است؟!در انتخاب تیترها دقت بیشتری کنید.

Arsenal.

۱۳۹۱/۱/۱۷
حتما شیشه شورشون اتک بوده.

masoud..M.S.D

۱۳۹۱/۱/۱۵
لول...اپل اینقدر شکایت کرد از اینو اون که خودش هم دچار شد...ولی 1% فک کنین یه همچین شکایتی تو ایران اتفاق می افتاد...به نظرتو بعد از چند سال پی گیری چقدر خسارت به این خانم مسن میدادن؟:دی

hossein_tabar

۱۳۹۱/۱/۱۴
اگه یه پاک یادت نره میزدن اینجوری نمیشد!