خانهاخبار
KU990، گوشی 5 مگاپیکسلی ال جی

KU990، گوشی 5 مگاپیکسلی ال جی

به گزارش گروه خبری GSM، بالاخره گوشی جدید ال جی که جزو گوشی های نسل سوم بوده و به عنوان نسخه جدید و آپدیت شده KE850 پرادا است، وارد بازار شد
۱۳۸۶/۶/۱

به گزارش گروه خبری GSM، بالاخره گوشی جدید ال جی که جزو گوشی های نسل سوم بوده و به عنوان نسخه جدید و آپدیت شده KE850 پرادا است، وارد بازار شد. این گوشی دارای صفحه نمایش و اینترفیس کاملاً لمسی و دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز به فلاش زنون می باشد. این گوشی جدیدترین نسخه سری موفق Black گوشی های ال جی است که دارای برنامه های کاربردی فوق العاده جدید و پیشرفته می باشد.

KU990 ال جی ، دارای صفحه نمایش 3 TFT اینچی با قابلیت پخش 262144 رنگ را بارزولوشن 400×240 پیکسل را دارد. بارزترین ویژگی این گوشی دوربین 5 مگاپیکسلی با امکان فلاش زنون است که قابلیت فیلمبرداری با 30 فریم در ثانیه را دارد. البته دوربین دوم VGA نیز برای مکالمات ویدئویی وجود دارد. حافظه داخلی گوشی 170 مگابایت است که با استفاده از کارت حافظه microSD تا 2 گیگابایت افزایش می یابد. از دیگر مشخصات این گوشی پخش فایل های mp3، MPEG4، رادیو FM، بلوتوث نسخه 2.0 با امکان A2DP است. شاید بتوان تنها نقص این گوشی را عدم وجود Wi-Fi در آن دانست. البته این گوشی از KE850 پرادا حجیم تر و سنگین تر است. این گوشی به زودی با رنگ مشکی وارد بازار خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)