خانهاخبار
انتشار نخستین تصاویر و اطلاعات از اولین تلفن دو هسته شرکت سونی اریکسون + عکس

انتشار نخستین تصاویر و اطلاعات از اولین تلفن دو هسته شرکت سونی اریکسون + عکس

گروه خبری GSM: با گذشت چند ماه از زمان انتشار ..
۱۳۹۰/۸/۱۸
گروه خبری GSM: با گذشت چند ماه از زمان انتشار نخستین شایعات در مورد مدل جدید گوشی هوشمند سونی اریکسون موسوم به Nozomi LT26i، این شرکت سرانجام برای نخستین بار اطلاعات و تصاویر مربوط به گوشی یاد شده را منتشر کرد.

image


به گزارش ایستنا، این گوشی هوشمند که نخستین بار در آگوست امسال اطلاعاتی در مورد آن منتشر شده بود، به یک پردازنده دوهسته‌ای با توان 1.5 گیگاهرتز مجهز شده است که به همراه رم یک گیگابایتی توان لازم برای پردازش اطلاعات سنگین را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.3 اینچی در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

روی این گوشی هوشمند نسخه 2.3.5 سیستم‌عامل اندروید موسوم به Gingerbread نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به طراحی متفاوت این محصول نسبت به مدل‌های قبلی اشاره کرد. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی دارد و بر اساس اطلاعات موجود قرار است طی چند ماه آتی به دست کاربران برسد.

image


image


image




برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

constantine1992

۱۳۹۰/۸/۲۱
بچه ها نوع صفحه نمایشش OLED

Amir117

۱۳۹۰/۸/۲۰
vahid mir 2000 aziz bande ham ba nazare shoma moafegham ke rabete karbari salighei hastesh, chon man ye tajrobeye badi az X10 dashtam oon post ro dadam ke haminja az tarafdaraye SE mazerat khahi mikonam!

Oloverock

۱۳۹۰/۸/۱۹
centenial : اصلا رمی به اندازه ی 691 وجود نداره....این عدد میزان رمی هستش که سیستم عامل ازش استفاده میکنه.... ppi پپیکسل در هر اینچ.....dpi نقطه (dot) در هر اینچ.....

ir.ranger

۱۳۹۰/۸/۱۹
سلام شما چرا مطالب سایت رو درست نمی خونیدسونی اعلام کرد از سال 2012 به اسم سونی میزنه نه الان

barcelona_sepahan

۱۳۹۰/۸/۱۸
چرا دری وری نوشته اینجا؟ دوربینش 12 فول اچ دیهhttp://www.phonearena.com/phones/Sony-Ericsson-Nozomi_id6220