خانهاخبار
اعلامیه رسمی اپل درباره کنفرانس معرفی آیفون 5 و پوشش خبری زنده جی اس ام از این مراسم

اعلامیه رسمی اپل درباره کنفرانس معرفی آیفون 5 و پوشش خبری زنده جی اس ام از این مراسم

گروه خبری GSM : سرانجام، بعد از مدتها ..
۱۳۹۰/۷/۶
گروه خبری GSM  : سرانجام، بعد از مدتها حدس و گمان درباره تاریخ معرفی آیفون 5، اپل به طور رسمی و از طریق ارسال دعوتنامه شرکت در کنفرانس، 4 اکتبر، مصادف با 12 مهر ماه را زمان معرفی رسمی محصول آینده خود معرفی کرد.

image


طی چند هفته گذشته، شایعات درباره آیفون 5 به اوج خود رسیده بودند. برخی گزارشات حکایت از بکارگیری دوربین 8 مگاپیکسلی در این تلفن همراه دارند و برخی بدنه آن را آلومینیومی می دانند. تعداد بسیاری از شایعات نیز به این موضوع اشاره می کنند که اپل دو ورژن مختلف از این تلفن معرفی خواهد کرد که احتمالا یکی شبیه آیفون 4 خواهد بود و دیگری نسخه کاملا جدیدی از آیفون و به احتمال با صفحه نمایشی بزرگتر خواهد بود.

بزرگترین تغییری که در این کنفرانس، نسبت به کنفرانس های پیشین اپل به نظر می رسد این است که اینبار و بر خلاف روند مرسوم سالهای گذشته، تیم کوک ، مدیر عامل جدید اپل کسی است که آیفون 5 را معرفی خواهد کرد.

آنچه که مسلم است، این کنفرانس، توجه تمامی علاقه مندان به تکنولوژی و حتی رقبا را به سمت خود جلب کرده است. چیزی در حدود یک سال و نیم از معرفی آیفون 4 می گذرد و همین امر، انتظارات از اپل را بیشتر کرده است. آنچه که مسلم است این است که نوآوری و پشتیبانی نرم افزاری درباره محصولات اپل، حرف اول را می زنند و قدرت سخت افزاری، قیمت و .. در درجات بعدی اهمیت قرار می گیرند. بهتر است تنها یک هفته دیگر منتظر بمانیم و ببینیم که تلفن همراهی که اپل، برای رقابت با رقبای سرسخت اش در یک سال آینده معرفی می کند چه خواهد بود!

شما می توانید جزئیات کامل این کنفرانس را برای اولین بار در سایت جی اس ام، به طور زنده و همزمان با اجرای آن پیگیری کنید. اطلاعات بیشتر در این باره، بزودی توسط منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

A9armin

۱۳۹۰/۷/۱۰
اینم به سامسونگ نمیرسه

pashaki

۱۳۹۰/۷/۸
من دو ماه هستش که منتظر این گوشی هستم که بیاد تو بازار تا بخرمش . کسی میدونه اگه بیاد تو بازار قیمتش تقریبا چنده ؟ اگه زیر 1.5 میلیون باشه میگیرم .

behnam32

۱۳۹۰/۷/۸
اقا طرفداراي اپل بيش از حد افراطين!! انگار همشون تو رويا به سر ميبرن،خودتن قبول داريد ايفون4 رقيب اس2 تو نيست ،بايد ايفون5 رو باهاش مقايسه كرد بعد فكر ميكنيد اس3 كه بزودي مياد با رقيب اس2 چه ميكنه؟هه هه هه،تو روياهاتون بمونيد

navid-Az

۱۳۹۰/۷/۷
من که میخرمش چون اپل همیشه از تمام برندها یه سروگردن بالاتره

Mohijoon

۱۳۹۰/۷/۷
EHSANBR جان گوشی های اپل شاهکارن همین که 1سال 1سال گوشی عرضه میکنه نشونه ی اینه که واقعا روی هر گوشی کار کرده و بترین نتایج ممکن رو همیشه گوشی های اپل داشتن چند وقت پیشم توی یه نظر سنجی که از کاربرا سوال شده بود که آیا به برند خودشون پایبند هستن یا نه اپل با 90% (حدودا)در صدر بود و بقیه برند ها همه زیر 50 بودن این خودش نشونه برتر بودن اپل نسبت به بقیه برند هاست من که واقعا مشتاقم که گوشی جدید رو ببینم و ببینم که چه مشخصاتی داره قطعا یکی از بهترین گوشی ها خواهد بود اما از اونجایی که وقتی وارد ایران شه قیمتش 2 برابر میشه به احتمال زیاد نمیتونم بخرم از سایت جی اس ام هم واقعا منونم دیگه دارین خجالت میدینا