خانهاخبار
نخستین تصاویر منتشر شده از نوکیا N8-01 !

نخستین تصاویر منتشر شده از نوکیا N8-01 !

گروه خبری GSM : هر از چندگاهی تصاویری از یکی از تلفن های همراه جدید نوکیا ...
۱۳۹۰/۶/۱۹
گروه خبری GSM : دیگر عادت کرده‌ایم که هر از چندگاهی تصاویری از یکی از تلفن های همراه جدید نوکیا در اینترنت منتشر شود و پس از چند روز، این شرکت به توضیح رسمی محصولات خود بپردازد.

به گزارش فارنت ، البته ممکن است نوکیا به روش جدید نامگذاری خود ،این تلفن همراه را که دارای  صفحه نمایش  qHDاست نوکیا ۸۰۱ بنامد .

image


این تصاویر از ویدیویی بررسی نوکیا ۷۰۰ بدست آمده است و در زمانی که تست ویدیو پلیر سیمبیان Belle در حال نمایش بود تصاویری از یک تلفن همراه به صورت تصادفی به نمایش درآمده است که دارای صفحه نمایش لب به لب یا همان  edge-to-edge منحنی است.

image


البته اگر این یک تلفن همراه با سیستم عامل سیمبیان باشد باید دارای دوربین فوق العاده‌ای باشد، زیرا نوکیا معمولا با رو کردن دوربین های فوق العاده مشتریان خود را شگفت زده می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

dadashkaiko

۱۳۹۰/۶/۲۰
دوستان به خدا این فقط 2 تا عکسه که این همه دارید در موردش نظر می دید بزارید اول معرفی بشه بعد سر خوب یا بد بودنش بحث کنید.

komeil.kh

۱۳۹۰/۶/۲۰
آفرین بر نوکیا . من قول میدم که نوکیا اگه سیمبین رو کنار بذاره حدود 90% از طرف دار هاشو از دست میده . یه جورایی سیمبین مثل خودروی پژو در ایران تو خون ما حل شده . بعدش دوست عزیز ما بهتون بگم که من فیلم سیمبین بل رو دانلود کردم دیدم که چه آثی هستش . امیدوارم نوکیا همین سیمبین بل رو ادامه و به روز ترش کنه . اینم بگم که سیمبین بل کاملا فرق داره . تماما" فرق میکنه .

B-M.1374

۱۳۹۰/۶/۱۹
شاید نوکیا باید ورد یه سبک دیگه بشه...من خوشم از سنت گرایی نمیاد...میتونست چیزای خوب قدیمو داشته باشه...مثل استحکام...نمیدونم حتما نوکیا یه چیزایی میدونه. اگر این گوشی قیمتش 320 تومن باشه میتونه رقابت کنه...که البته نیست!

vampire_666_pixy

۱۳۹۰/۶/۱۹
پایین گوشی چقدر بی ریخته

tedi67

۱۳۹۰/۶/۱۹
با سلام به دوستای با شعور جی اس ام.خیلی بده واقعا وقتی بخای مشخصات گوشی ببینی اما به جای راهنمایی حرفایی که فقط به خاطر طرفداری از برنده خاصی هست رو میشه ببینی!خوبه که حداقل اینجا نیستن!گوشی خوبی به نظر میاد و من فکر میکنم دوربین16 که رزیتا خانم گفتن برازنده این گوشی باشه.حتما امکاناته خوبی هم براش در نر گرفتن.با تشکر از سایت تووووپه جی اس ام و دوستان.