خانهاخبار
میزان محبوبیت سیستم عامل های مختلف تلفن همراه در امریکا + نمودار

میزان محبوبیت سیستم عامل های مختلف تلفن همراه در امریکا + نمودار

گروه خبری GSM: بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی ...
۱۳۹۰/۴/۱۴
  گروه خبری GSM: بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی  مرکز تحقیقاتی Nielsen، هم‌اکنون 38 درصد صاحبان تلفن‌همراه در کشور آمریکا یک مدل از گوشی هوشمند آیفون را در اختیار دارند. همچنین، از بین همه آمریکایی‌هایی که طی سه ماه گذشته تلفن‌همراه خریده‌اند 55 درصد سراغ گوشی‌های هوشمند رفته‌اند که این رقم از 34 درصد سال گذشته بسیار بیشتر بوده است.

image


به گزارش ایستنا، سیستم‌عامل اندروید هم اکنون 38 درصد بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا را در اختیار دارد که در رتبه دوم آیفون اپل با 27 درصد قرار گرفته است و رتبه سوم نیز به گوشی‌های BlackBerry شرکت RIM با 21 درصد اختصاص یافته است.

شرکت تحقیقاتی Nielsen بر این باور است که طی سه ماه گذشته آیفون فقط در آمریکا محبوب بوده و در دیگر کشورهای جهان فروش آن رشد قابل ملاحظه‌ای نداشته است. اما در همین دوره زمانی سیستم‌عامل متن‌باز اندروید گوگل توانسته است موفقیت بالایی کسب کند و علاوه بر آمریکا، در دیگر نقاط جهان نیز در حجم وسیع به فروش برسد.

به گفته کارشناسان، تنها عاملی که باعث افزایش فروش آیفون در آمریکا طی سه ماه گذشته شده عرضه این محصول توسط شرکت مخابراتی وریزون و همچنین عرضه مدل سفید گوشی iPhone 4 بوده است. شرکت اپل هم‌اکنون فروش مدل قفل نشده گوشی هوشمند آیفون را نیز آغاز کرده است که البته این مسئله هم اندکی در افزایش فروش این محصول تاثیرگذار بوده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)