خانهاخبار
عکس هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا!

عکس هایی از اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا!

گروه خبری GSM: قرار نبود ما اصلا چیزی درباره این گوشی بدانیم. اما ..
۱۳۹۰/۴/۴
گروه خبری GSM: به گزارش نارنجی، قرار نبود ما اصلا چیزی درباره این گوشی بدانیم. اما حالا تصاویر و ویدئو هایی از اولین تلفن مبتنی بر ویندوز فون نوکیا درز کرده؛ که این قرار را می شکند. اما چه کسی این تصاویر را درز داده؟ شایعات فروشانی که در این کار تبحر دارند؟ خیر. استفان الوپ، مدیرعامل نوکیا باعث درز این اطلاعات شده است!
 
اما از داستان بشنوید: استفان الوپ فکر می کرد در محل سخن رانی اش، دوربینی در حال فیلمبرداری یا عکس برداری نیست. با این همه احتیاط کرد و بازهم از همه خواست که دوربین هایشان را کنار بگذارند و هر گونه وسیله ی ضبط ویدئو را خاموش کنند. او به حاضران اعتماد کرد و شروع به نشان دادن این گوشی نمود.
 
اما واقعیت این است که انسان گاهی نمی تواند دربرابر وسوسه ها مقاومت کند. اصولا یا استفان الوپ آنقدر ساده لوح است که فکر می کند دربرابر درخواست او، هیچ کس از این محصول بسیار مهم عکس نمی گیرد؛ یا این یک راه زیرکانه برای تبلیغ کردن این محصول نوکیا است. اما این واقعا مساله اصلی نیست. نکته ی مثبت ماجرا این جاست که ما توانستیم چند ماه پیش از معرفی رسمی، اولین تلفن ویندوز فونی نوکیا را ببینیم. این مدل Sea Ray یا «پرتوی دریا» نام گذاری شده است.

image


image



image


image




همانطور که از تصاویر بالا دریافتید، این دستگاه بسیار شبیه مدل اخیر N9 می باشد. با این تفاوت که کلید شاتر سخت افزاری روی آن قرار داده شده ومحل قرار گیری LCD کمی متفاوت است. البته پیداست که تفاوت اصلی، سیستم عامل میباشد. در این مدل به جای میگو، از مانگو استفاده شده است.
 
تا حدی با ظاهر Sea Ray، آشنایی پیدا کردیم. اما در مورد مشخصات فنی کاری از دستمان بر نمی آید. چون استفان الوپ فراموش کرد که آن ها را هم اعلام کند! با این حساب باز هم باید برای مشخصات فنی منتظر بمانیم. نظر شما در مورد این تلفن چیست؟ آیا طراحی آن را به عنوان اولین گوشی ویندوز فونی نوکیا مناسب می دانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

amin_amin_4422

۱۳۹۰/۷/۱۴
kheyli ham khube

Ninoos

۱۳۹۰/۴/۷
راست میگن خیلی بیخوده ه ه

waaytex

۱۳۹۰/۴/۵
یه انتقاد از مسئولین سایت دارم تو برسی نبرد بین دو هست ای ها خیلی‌ طرفدار انه از گوشی اچ اتی سی‌ حمایت کردین و اصلا رقابت منصفانه ای نبود ..در آخر هم اونو پیروز اعلام کردین در صورتی‌ که هر کسی‌ که یکم از گوشی سرش بشه میفهمید که سامسونگ برندهٔ این رقابت شده … ممنون از سایت خوبتون

masoud_oxo

۱۳۹۰/۴/۵
اميد وارم مثل هميشه غوغا كنه !!

ehsan3d

۱۳۹۰/۴/۵
طراحی خوبی داره. ولی فکر کنم فلاش و دوربینش ضعیف باشه.