خانهاخبار
انتشار آمار میزان محبوبیت نسخه های مختلف اندروی از سوی گوگل

انتشار آمار میزان محبوبیت نسخه های مختلف اندروی از سوی گوگل

گروه خبری GSM: میزان استفاده از نسخه های مختلف اندروید بین کاربران مختلف از سوی گوگل منتشر شد...
۱۳۸۹/۱۲/۲۶
به گزارش گروه خبری GSM  و به نقل از پایگاه آرنا: میزان استفاده از نسخه های مختلف اندروید بین کاربران مختلف از سوی گوگل منتشر شد. طبق این آمار ، Froyo  نه نها در صدر استفاده از ورژن های مختلف این سیستم عامل قرار دارد، بلکه میزان محبوبیت و استفاده آن هر روز با سرعت بیشتری نسبت به سایر ورژن های مختلف این سیستم در حال افزایش است. Gingerbread و Honeycomb هنوز هم جایگاه خود را نتوانسته اند پیدا کنند. علاوه بر این، میزان استفاده از Eclair  و نسخه های پیش از آن، با سرعت بیشتری نسبت به قبل در حال کاهش است.

image


بر طبق آمار منتشر شده، Froyo  با 3.7 درصد افزایش سبت به ماه قبل و با 61.3 اکنون در صدر این آمار قرار دارد.

image


بر طبق پیش بینی های انجام شده، با ورود گوشی هایی مانند Samsung Galaxy S II  و HTC Desire S و همچنین گوشی اقتصادی Wildfire S ، آمار استفاده از Gingerbread در آینده نچندان دور به مراتب بیشتر خواهد بود.

در مورد میزان استفاده از ورژن سوم اندروید، ذکر این مطلب خالی از لطف نخواهد بود که در حال حاضر، تبلت زوم موتورولا تنها موردی است که از ورژن سوم اندروید استفاده می کند. با در نظر گرفتن این نکته، این آمار برای نسخه سوم اندوید هم جای امیدواری دارد.


اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

REZA-ZA

۱۳۸۹/۱۲/۲۷
خیلی جالبه که اسم desire s میاد ولی اسم arc که در حال حاظر تو آمریکا در عرض یک هفته 500هزار تا فروخته نمیاد. هیچ گوشی نمیتونه رکورد xperia arcوxperia play رو بزنه امسال. سونی اریکسون امسال دوباره برمیگرده به جایگاهش و مثل چند سال پیش دوباره میشه شماره یک جهان.هیچ گوشی به سونی اریکسون نخواهد رسید هیچوقت.