خانهاخبار
بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس مشخص شدند

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ برای سرویس پلی استیشن پلاس اسنشال را اعلام کرده است.
۱۴۰۲/۳/۱۱

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ برای سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرده و با سه بازی جدید، شاهد ادامه روند خوب پلی استیشن در انتشار بازی‌های رایگان هستیم. بازی‌های این ماه که از روز ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت؛ شامل NBA 2K23، Jurassic World Evolution 2 و Trek to Yomi هستند.

image

 

سری NBA 2K، از محبوبیت بسیار زیادی بین علاقه‌مندان به بسکتبال برخوردار بوده و نام این بازی‌ها همواره در لیست پرفروش‌ترین عناوین سال به چشم می‌خورند. NBA 2K23 که جدیدترین بازی در این سری است؛ بهبود‌های زیادی در بخش گیمپلی به همراه داشته و کمپین جدید The Jordan Challenge نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۵ لحظه به یاد ماندنی در دوران بازی «مایکل جوردن» را تجربه کنند. هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ NBA2K23 برای کاربران پلی استیشن پلاس رایگان خواهند شد.

image

 

اگر از طرفداران سری فیلم‌های ژوراسیک پارک هستید؛ حتما یک بار رویای مدیریت پارک شخصی‌ خود با دایناسور‌های متفاوت را داشته‌اید. بازی Jurassic World Evolution 2 که در این ماه به صورت رایگان در آمده است؛ امکان تجربه این رویا را برای کاربرن فراهم کرده و به آنها اجازه می‌دهد تا ژوراسیک پارک خود را خلق کنند. این بازی دارای یک حالت کمپین با حضور «جف گلدبلوم»، از بازیگران این سری بوده و حالت‌های دیگری از جمله حالت سندباکس را نیز به همراه دارد.

image

 

بازی Trek to Yomi که یک عنوان اکشن ساید-اسکرولر است؛ طراحی هنری مانند فیلم‌های «کوروساوا» را داشته که در بسیاری از بازی‌های اخیر از جمله Ghost of Tsushima دیده می‌شود. در این بازی نسبتا کوتاه، بازیکنان نقش یک سامورایی در دوران ایدو را بر عهده می‌گیرند. با وجودی که سیستم مبارزه Trek to Yomi عمق چندانی ندارد؛ این بازی طراحی واقعا جذابی داشته و ارزش یک بار تجربه را دارد.

 

image

 

اگر هنوز بازی‌های رایگان ماه مه را دریافت نکرده‌اید؛ هنوز کمتر از یک هفته برای اضافه کردن آنها به آرشیو خود زمان دارید. این بازی‌ها شامل Grid Legends، Descenders و Chivalry 2 هستند.

درباره بازی‌های رایگان ماه ژوئن ۲۰۲۳ پلی استیشن پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار تجربه یکی از این عناوین بوده‌اید یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)