خانهاخبار
اپل موزیک کلاسیک برای اندروید عرضه شد

اپل موزیک کلاسیک برای اندروید عرضه شد

از امروز شما کاربران اندروید هم می‌توانید از اپل موزیک کلاسیک لذت ببرید، فقط فراموش نکنید که برای استفاده از این سرویس باید اشتراک اپل موزیک داشته باشید.
۱۴۰۲/۳/۱۰

اپل امروز «Apple Music Classical» را برای اندروید در فروشگاه گوگل پلی راه‌اندازی کرده و برای اولین بار این برنامه را به فراتر از آیفون گسترش داده است.

به مانند برنامه اپل موزیک برای اندروید، اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیک هم تا حد زیادی منعکس کننده طراحی نسخه iOS خود است. نکته جالب اینجاست که اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیک قبل از عرضه آن برای آیپد یا مک توسط اپل، برای اندروید منتشر شده است.

image

 

در سال ۲۰۲۱ اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده است و آن را از طریق برنامه جدیدی که به این ژانر اختصاص داده شده، در اپل موزیک قرار خواهد داد. این شرکت در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۱) بود اپل موزیک کلاسیک را برای آیفون عرضه کرد و تجربه‌ای مستقل را برای کشف و گوش دادن به موسیقی کلاسیک، در اختیار کاربران قرار داد.

برنامه اپل موزیک کلاسیک به مشترکین اپل موزیک دسترسی به بیش از ۵ میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک را از جمله نسخه‌های جدید با کیفیت بالا، علاوه بر صدها پلی لیست منتخب، هزاران آلبوم انحصاری و ویژگی‌های دیگر مانند زندگی‌نامه آهنگساز و جستجوی عمیق در آثار کلیدی را امکان‌پذیر می‌کند.

این برنامه رابط کاربری ساده‌تری را برای تعامل با موسیقی کلاسیک به طور خاص ارایه می‌دهد. برخلاف برنامه اصلی اپل موزیک، برنامه اپل موزیک کلاسیک به کاربران امکان جستجو بر اساس آهنگساز، اثر، رهبر ارکستر، شماره کاتالوگ و موارد دیگر را می‌دهد. به علاوه کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری را از یادداشت‌ها و توضیحات سرمقاله دریافت کنند.

اپل با استفاده از پالت‌های رنگی و ارجاعات هنری مربوط به دوره کلاسیک مربوطه و پرتره‌های دیجیتالی با وضوح بالا از آهنگسازان مشهوری مانند لودویگ ون بتهوون، فردریک شوپن و یوهان سباستین باخ و غیره سعی کرده تا یک رابط کاربری ساده را راایه دهد تا استفاده از اپل موزیک کلاسیک بسیار آسان باشد؛ این شرکت با هنرمندان و موسسات موسیقی کلاسیک همکاری می‌کند تا محتوا و ضبط‌های انحصاری جدید را هم در این اپلیکیشن عرضه کند.

اپلیکیشن اندروید اپل موزیک کلاسیک از هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است، اما توجه داشته باشید که به منظور استفاده از این برنامه، باید اشتراک اپل موزیک یا اپل وان را داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)