خانهاخبار
رندر شیائومی ۱۴ پرو طراحی پنل جلویی آن را به نمایش می‌گذارد

رندر شیائومی ۱۴ پرو طراحی پنل جلویی آن را به نمایش می‌گذارد

پرچمدار شیائومی با حاشیه نمایشگر بسیار باریک و خمیدگی از چهار طرف همراه خواهد شد.
۱۴۰۲/۳/۶

افشاگری برجسته به نام Ice Universe ادعا می‌کند که شیائومی قصد دارد تغییرات طراحی زیادی را در نمایشگر پرچمدار موردانتظار خود یعنی شیائومی ۱۴ پرو اعمال کند. این افشاگر در شبکه اجتماعی توئیتر رندری را از شیائومی ۱۴ پرو به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل جلویی آن را نشان می‌دهد. 

براساس تصویر رندری پرچمدار شیائومی، به نظر می‌رسد نمایشگر شیائومی ۱۴ پرو از هر چهار طرف خمیده خواهد بود که باعث زیبایی دو چندان دستگاه می‌شود. این طراحی مشابه را قبلا در تصاویر واقعی سری آنر ۹۰ نیز دیده بودیم. دیگر ویژگی برجسته طراحی پرچمدار شیائومی مربوط به حاشیه نمایشگر آن می‌شود که از هر چهار طرف بسیار باریک خواهد بود و به نوعی حس و حال کار با نمایشگر تمام صفحه را به کاربران القا خواهد کرد. 

image

در مقایسه با رندرهای فاش شده از آیفون ۱۵ پرو که حاشیه‌های فوق نازک نمایشگر آن را نشان می‌دهند، به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ پرو دست بالاتر را خواهد داشت و عرض حاشیه‌های نمایشگر آن کمتر از پرچمدار اپل خواهد بود. 

مشخصات فنی شیائومی ۱۴ پرو

پرچمدار سال ۲۰۲۳ شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود که سخت‌افزاری بسیار قدرتمند به شمار می‌رود. این تراشه ۴ نانومتری از یک هسته اصلی کورتکس X4 با فرکانس ۳٫۷۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۵۰ همراه خواهد شد. به علاوه، قبلا گزارشی ادعا کرد که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۲۵۶۳ و ۷۲۵۶ را کسب کرده است. این نتایج نشان می‌دهند که نسل جدید تراشه کوالکام حدود ۳۰ درصد قوی‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود و حتی تراشه بایوینک A16 را نیز پشت سر خواهد گذاشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که منبع تغذیه شیائومی ۱۴ پرو باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ باسیم ۹۰ و یا ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. شایعه شده است که این پرچمدار با دوربین‌های WLG High-lens همراه خواهد شد و دو نسخه مختلف با نمایشگر تخت و خمیده روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ پرو ماه نوامبر سال جاری معرفی شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)