خانهاخبار
بازی Marvel’s Spider-Man 2 فاقد بخش کو-آپ خواهد بود

بازی Marvel’s Spider-Man 2 فاقد بخش کو-آپ خواهد بود

استودیوی اینسامنیک به تازگی اعلام کرده که بازی Marvel’s Spider-Man 2، یک تجربه کاملا تک نفره بوده و خبری از بخش کوـآپ در آن نیست.
۱۴۰۲/۳/۲

استودیوی اینسامنیک که توسعه بازی Marvel’s Spider-Man 2 را بر عهده دارد؛ به تازگی اعلام کرده که این بازی یک تجربه کاملا تک نفره بوده و خبری از بخش کوـآپ در آن نخواهد بود. «ناجی جیتر» که صداپیشگی نقش «مایلز مورالز» در این بازی‌ها را بر عهده دارد؛ در ماه سپتامبر سال گذشته اعلام کرده بود که احتمال وجود بخش کوـآپ در این بازی وجود داشته و این امر، موجب گمانه زنی‌های طرفداران این سری و همچنین خبرنگاران صنعت گیمینگ شد.

image

 

استودیوی اینسامنیک نیز مدتی پیش اعلام کرده بود که شخصیت‌های «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز»، نقش‌های بسیاری مهمی در این نسخه دارند؛ اما به نظر رسیده که در صورت امکان کنترل چند شخصیت متفاوت، باز هم با یک بازی اکشن-ماجراجویی تک نفره روبرو هستیم.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در پاییز سال ۲۰۲۳ منتشر شده و در آن شاهد حضور شخصیت منفی ونوم با صداپیشگی «تونی تاد» خواهیم بود. استودیوی اینسامنیک هنوز اشاره‌ای رسمی به زمان دقیق انتشار این بازی نداشته است؛ اما صداپیشه شخصیت «ونوم» مدتی پیش اعلام کرده بود که این بازی در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

سونی قصد داشته تا در ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه ۲۴ مه (۳ خرداد)، رویداد پلی استیشن شوکیس جدیدی را برگزار کرده و بعید نیست که شاهد نمایش گیمپلی یا رونمایی از تاریخ عرضه Marvel’s Spider-Man 2 نیز باشیم.

image

 

درباره نبود بخش کو-آپ در این بازی انحصاری پلی استیشن چه فکر می‌کنید؟ آیا انتظار کنترل «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» در کنار یکی از دوستان خود را داشتید یا همیشه احتمال کو-آپ بودن این بازی را پایین می‌دانستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)