خانهاخبار
مشخصات کلیدی آنر ۹۰ و ۹۰ پرو فاش شدند

مشخصات کلیدی آنر ۹۰ و ۹۰ پرو فاش شدند

به تازگی شاهد فاش شدن مشخصات کلیدی گوشی‌های سری آنر ۹۰ توسط یکی از افشاگران شناخته شده چینی هستیم.
۱۴۰۲/۳/۱

شرکت آنر قصد داشته تا در روز ۲۹ مه (۸ خرداد)، از گوشی‌های جدید خود با نام‌های آنر ۹۰ و ۹۰ پرو رونمایی کند. اکنون نیز پیش از معرفی این سری، شاهد افشای مشخصات سخت افزاری کلیدی آنها توسط «Digital Chat Station»، افشاگر صاحب نام چینی در شبکه اجتماعی ویبو هستیم.

image

 

آنر ۹۰ از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷ نسل اول با کلاک اسپید ۲.۵ گیگاهرتز استفاده کرده و در سوی دیگر، برادر بزرگ‌تر آن یا همان آنر ۹۰ پرو نیز چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول با کلاک اسپید ۳.۰ گیگاهرتز را به همراه دارد. این دو گوشی دارای پنل‌های اولد خمیده بوده و برای دوربین اصلی خود، از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی قدرتمند سامسونگ آیزوسل HP3 استفاده می‌کنند.

همانند اکثر گوشی‌های اندرویدی این روز‌ها، دو گوشی سری آنر ۹۰ نیز باتری‌هایی با ظرفیت ۵٫۰۰۰ میلی آمپر را به همراه دارند. در مدل پایه، شاهد پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی هستیم و مدل پرو نیز احتمالا از شارژ سریع ۹۰ یا ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. تیزر‌هایی رسمی نیز از این دو گوشی منتشر شده که طراحی متفاوت قاب پشتی آنها را به نمایش می‌گذارد.

image

 

گفته شده که آنر ۹۰ دارای سیستم دوربین سه گانه بوده و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی آن، توسط یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. آنر ۹۰ پرو نیز از سیستم مشابهی بهره خواهد برد؛ البته به جای دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی، شاهد استفاده از یک دوربین کمکی ۳۲ مگاپیکسلی در این محصول هستیم.

شرکت آنر همچنین در سکوت خبری، از گوشی مقرون به صرفه آنر پلی ۴۰ 4G در کشور چین رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده و چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس را به همراه دارد. این گوشی در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه بوده و ظرفیت باتری آن نیز معادل با ۵٫۲۰۰ میلی آمپر است. آنر پلی ۴۰ 4G از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی می‌شود؛ در سوی دیگر، دوربین سلفی این محصول نیز رزولوشن ۵ مگاپیکسل را دارد.

image

تصاویر واقعی فاش شده از آنر ۹۰ پرو

درباره مشخصات احتمالی سری آنر ۹۰ و همچنین معرفی گوشی مقرون به صرفه آنر پلی ۴۰ 4G چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)