خانهاخبار
آیفون ۱۵ پرو را در کنار آیفون ۱۴ پرو ببینید!

آیفون ۱۵ پرو را در کنار آیفون ۱۴ پرو ببینید!

اگر می‌خواهید ببینید که طراحی و ظاهر آیفون ۱۵ پرو چه تفاوتی با ۱۴ پرو خواهد داشت، تصاویر منتشر شده امروز آن را به شما نشان خواهند داد.
۱۴۰۲/۲/۱۹

یوتیوبر معروف «Unbox Therapy» با استفاده از یک نسخه کپی ایجاد شده توسط سازندگان قاب‌های شخص ثالث با دسترسی به شماتیک‌های اولیه اپل، تصاویری را از آیفون ۱۵ پرو مکس به اشتراک گذاشته که از روی آنها به طور واضح می‌توان تفاوت آیفون ۱۴ پرو مکس و ۱۵ پرو مکس را تشخیص داد.

image

 

این تصاویر مقایسه‌ای کنار هم بین آیفون ۱۴ پرو مکس و جانشین آینده آن را نشان می‌دهد و همانطور که این یوتیوبر اشاره می‌کند، نازکی حاشیه صفحه نمایش در آیفون ۱۵ پرو مکس تقریبا نصف اندازه آیفون ۱۴ پرو مکس است که بهترین نسبت صفحه نمایش به حاشیه نمایشگر را در تمامی گوشی‌هایی که تا به حال تولید شده ارایه می‌دهد.

انتظار می‌رود هر دو مدل آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس دارای حاشیه‌های نازکتر و منحنی‌تری باشند که در نتیجه ظاهری شبیه به اپل واچ پیدا خواهند کرد، اما شایعات می‌گویند که مدل بزرگتر ۶٫۷ اینچی کمترین حاشیه را خواهد داشت.

image

 

طبق ادعای Ice Universe افشاگر معروف، آیفون ۱۵ پرو مکس رکورد حاشیه نمایشگر ۱٫۸۱ میلی‌متری شیائومی ۱۳ را می‌شکند و این مدل آینده آیفون اپل با حاشیه تنها ۱٫۵۵ میلی‌متر، به نازکترین حاشیه صفحه نمایش گوشی در میان تمامی گوشی‌های تولید شده تا به حال تبدیل می‌شود. برای مقایسه باید گفت که اندازه حاشیه نمایشگر آیفون ۱۴ پرو ۲٫۱۷ میلی‌متر است، در حالی که حاشیه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ ۱٫۹۵ میلی‌متر است.

مدل ارایه شده امروز توسط Unbox Therapy شامل پیکربندی دکمه در مدل‌های جدید آیفون ۱۵ پرو به همان صورت است که شایعه شده بود، بدین معنی که این دستگاه دارای یک دکمه یکپارچه تنظیم صدا و یک دکمه اکشن قابل شخصی‌سازی (به جای سوییچ قطع صدا) است که نشان می‌دهد این تصاویر بر اساس شماتیک‌های اولیه هستند.

image

 

بر طبق شایعات سوییچ قطع صدا در سری آیفون ۱۵ پرو دیگر استفاده نخواهد شد و جای خود را به یک دکمه قابل تنظیم می‌دهد که می‌توان تعیین کرد با فشردن آن چه عملی انجام شود، از طرف دیگر همانطور که می‌دانید اپل دیگر قصد ندارد از دکمه‌های لمسی در آیفون ۱۵ پرو استفاده کند و گفته شده این موضوع به دلیل به وجود آمدن مشکلات فنی در توسعه این نوع دکمه‌ها بوده و استفاده از آنها تا سال آینده میلادی به تعویق افتاده است.

انتظار می‌رود سری جدید آیفون ۱۵ طبق معمول در ماه سپتامبر (شهریور) در کنار اپل واچ سری ۹ و محصولات جدید دیگر عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۴۰۲/۳/۹
دلیل حاشیه بیشتر آیفون نسبت به پرچمداران اندرویدی اینه که نمیخاد حاشیه‌های بالا پائین و چپ راست باهم تفاوت کنه واسه همین. شما دقت کنید حاشیه پائینی گوشی‌های از آیفون ۱۲ به بعد، از تمام پرچمداران اندرویدی ساخته شده تا الان خیلی کمتر هست. این یعنی اینکه اپل اومده حاشیه‌های بالا و کناری رو بر حسب حاشیه پائینی هماهنگ کرده. وقتی حاشیه‌ها یکسان باشه قطعن گوشی بسیار زیباتر هست تا اینکه پائین یه حاشیه زیاد رو ببینیم اما بالا و کناره‌ها حاشیه کمتر. اینو مطمئنم که اپل یا حاشیه رو کمتر نمیکنه یا اگر میسر باشه از تمام جهات حاشیه رو کم میکنه و با صفحه نمایش تخت.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۲/۱۹
بدیهی است که هر گوشیِ جدیدی با ویژگیِ جدیدی همراهه. آیفونی که شهریور معرفی میشه شاید تا اون لحظه نازک‌ترین حاشیه را داشته باشه لیکن گوشی‌های بعدی سامسونگ و شیاُمی هم نازک‌تر از اپل‌ میدن بیرون.
به‌عبارتی دیگر، الان شیاُمی اوّل است، شهریور آیفون میشه اوّل؛ ولی اسفند دوباره سامسونگ با s24 میشه اوّل!
;,
و با این حربه، جیبِ مشتریان را خالی می‌کنن!