خانهاخبار
موتورولا ریزر ۴۰ اولترا تنها اندکی گران‌تر از گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود!

موتورولا ریزر ۴۰ اولترا تنها اندکی گران‌تر از گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود!

به تازگی جزئیات مربوط به کانفیگ، برچسب قیمتی و رنگ٬بندی گوشی تاشو موتورولا فاش شده است.
۱۴۰۲/۲/۸

موتورولا دیروز به طور رسمی تایید کرد که نسل جدید گوشی تاشو برند موسوم به موتو ریزر ۴۰ اولترا به زودی با نمایشگر کاور ۳٫۵ اینچی معرفی خواهد شد. در این راستا، گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که این گوشی در تاریخ ۱ ژوئن مصادف با ۱۱ خرداد رونمایی خواهد شد. تا به امروز شایعات زیادی پیرامون موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در دسترس کاربران قرار گرفته است که جدیدترین آن‌ها به افشای جزئیات مربوط به برچسب قیمتی، کانفیگ و رنگ‌بندی گوشی تاشو موتورولا پرداخته است.

image

لیست موتورولا ریزر ۴۰ اولترا

طبق این گزارش، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در لیست یک فروشگاه اروپایی دیده شده است. براساس لیست این فروشگاه، کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی گوشی تاشو موتورولا با قیمت ۱۲۰۰ یورو (۱۳۳۲ دلار) عرضه خواهد شد. با این برچسب قیمتی، موتورولا ریزر ۴۰ اولترا تنها اندکی گران‌تر گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود. برای مقایسه، گوشی تاشو سامسونگ در کانفیگ مشابه (رم ۸ گیگابایت / حافظه ۲۵۶ گیگابایت) با قیمت ۱۱۵۹ یورو به فروش می‌رسد.  

شایان ذکر است در لیست این فروشگاه تنها یک کانفیگ موتورولا ریزر ۴۰ اولترا ثبت شده است و انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این دستگاه روانه بازار شود. به علاوه، رنگ‌بندی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا نیز شامل رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی خواهد بود. 

image

نمایشگر کاور موتورولا ریزر ۴۰ اولترا 

شایعات مختلف ادعا کرده‌اند که موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری ۳۶۴۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ باسیم ۳۳ واتی تامین خواهد شد. این گوشی همچنین از نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)