خانهاخبار
اپل برنامه‌ای برای عرضه ایرپادز ۳ با پورت USB-C ندارد

اپل برنامه‌ای برای عرضه ایرپادز ۳ با پورت USB-C ندارد

«مینگ-چی کو» به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌ جدیدی از ایرپادز ۳ با پورت USB-C را ندارد.
۱۴۰۲/۱/۴

«مینگ-چی کو» تحلیل‌گر شناخته شده محصولات اپل، در امروز اعلام کرد که این شرکت قصد داشته تا نسخه جدیدی از ایرپادز پرو نسل دوم با پورت USB-C را روانه بازار کند؛ اما به نظر رسیده که همین امر، برای ایرفون‌های بی‌سیم معمولی این شرکت صدق نکرده و خبری از ایرپادز ۳ با پورت USB-C نخواهد بود.

image

 

آقای «کو» در توییتی می‌گوید که اپل در حال حاضر، برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌ای از ایرپادز ۲ و ۳ با پورت USB-C را ندارد. اینطور که به نظر می‌آید؛ کاربران باید تا نسل چهارم ایرپادز برای عرضه این محصول با پورت USB-C صبر کنند.

موضوع آپگرید‌های بین نسلی، برای ایرپادز امر چندان تازه و دور از ذهنی نیست. اپل پیش‌تر نیز نسخه‌ جدیدی از نسل اول ایرپادز پرو با پشتیبانی از مگ‌سیف را روانه بازار کرده بود؛ بنابراین، عرضه نسل دوم ایرپادز پرو به همراه پورت USB-C محتمل به نظر می‌رسد.

image

 

آقای «مارک گرمن» از خبرگزاری بلومبرگ نیز باور داشته که به دلیل قوانین وضع شده توسط اتحادیه اروپا، تمامی مدل‌های ایرپادز تا پایان سال ۲۰۲۴ دارای پورت USB-C برای شارژ خواهند بود.

شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا در انتظار عرضه محصولات اپل با پورت USB-C هستید یا با پورت لایتنینگ نیز مشکل خاصی ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)