خانهاخبار
سری اوپو فایند X6 در تاریخ ۱ فروردین معرفی خواهد شد

سری اوپو فایند X6 در تاریخ ۱ فروردین معرفی خواهد شد

اوپو امروز با انتشار تیزری رسما تاریخ رونمایی از سری پرچمدار خود را اعلام کرد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

شایعات بسیاری ادعا کرده بودند که اوپو در تاریخ ۲۱ مارس (۱ فروردین) از نسل جدید سری پرچمدار خود یعنی سری اوپو فایند X6 پرو رونمایی خواهد کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اوپو با تایید این تاریخ رسما اعلام کرد که در رویداد پیش رو این برند شاهد معرفی سری اوپو فایند X6، تبلت اوپو پد و هدفون Oppo Enco Free 3 خواهیم بود. 

در تیزری که اوپو به اشتراک گذاشته شده است، بخشی از پنل پشتی و ماژول دوربین اوپو فایند X6 پرو مشخص است که طراحی آن‌ با رندرهای غیر رسمی این پرچمدار کاملا مطابقت دارد. سری اوپو فایند X6 شامل دو نسخه استاندارد اوپو فایند X6 و مدل اوپو فایند X6 پرو خواهد بود که این دو گوشی به ترتیب به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو مجهز خواهند بود. 

image

انتظار می‌رود اوپو فایند X6 با حافظه رم LPDDR5‌ و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شود در حالی که اوپو فایند X6‌ پرو احتمالا از حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. برخی از گزارش‌های قبلی اذعان داشته‌ بودند که اوپو فایند X6 در یک نسخه تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک نیز معرفی خواهد شد ولی حالا یک شایعه جدید ادعا می‌کند عرضه این گوشی به طور کامل لغو شده است. 

شایان ذکر است که سری اوپو فایند X6 تجربه عکاسی باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که مدل پرو این سری به سنسور اصلی ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی IMX988 سونی مجهز خواهد بود که با لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 و سنسور پریسکوپی همراه خواهد شد. مدل استاندارد نیز از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که شامل دو سنسور IMX890 و سامسونگ JN1 می‌شود. جدا از تفاوت‌ها در ساختار دوربین،‌ اوپو فایند X6 و فایند X6‌ پرو به پردازشگر سیگنال تصاویر اختصاصی MariSilicon X2 مجهز خواهند بود و بهینه‌سازی دوربین هسل‌بلاد را به همراه خواهند داشت. 

رندر / تصویر واقعی اوپو فایند X6‌ پرو

در نهایت باید اشاره کرد که سری اوپو فایند X6 برای بازار چین در مرحله رزرو قرار دارد و کاربران چینی می‌توانند تا زمان عرضه این گوشی رزرو خود را انجام دهند. همراه با سری اوپو فایند X6، یک تبلت جدید به نام اوپو پد ۲ نیز معرفی خواهد شد که احتمالا به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مجهز است. این تبلت همچنین از قلم هوشمند و یک صفحه کلید هوشمند لمسی جدید نیز پشتیبانی خواهد کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)