خانهاخبار
تیزر هواوی واچ آلتیمیت با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای رسما منتشر شد

تیزر هواوی واچ آلتیمیت با پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای رسما منتشر شد

اولین ساعت هوشمند هواوی که از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند هفته بعد معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد به زودی از اولین ساعت هوشمند خود با قابلیت اتصال ماهواره‌ای رونمایی کند که هواوی واچ آلتیمیت نام دارد. تا به امروز، این برند چینی هیچکدام از مشخصات فنی این ساعت جدید را اعلام نکرده است. در این راستا، هواوی امروز با انتشار تیزری تاریخ رونمایی از هواوی واچ آلتیمیت را تایید کرد. 

در تیزری که هواوی به اشتراک گذاشته شده است، کاملا مشخص است که هواوی واچ آلتیمیت از ویژگی اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. به علاوه، این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۳ مارس مصادف با ۳ فروردین رسما برای بازار چین معرفی خواهد شد. دیگر ویژگی قابل توجه هواوی واچ آلتیمیت قاب فلزی آن است که به نوعی یادآور ساعت‌های کلاسیک است.

image

شایان ذکر است که پوشیدنی جدید هواوی احتمالا محصولی جدا از سری هواوی واچ ۴ خواهد بود. البته امکان دارد این ساعت به عنوان نسخه ویژه هواوی واچ ۴ پرو نیز روانه بازار شود چرا که هواوی اخیرا دو مدل از ساعت هواوی واچ ۴ پرو را در لیست گواهی Wi-Fi Alliance ثبت کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که در رویداد ۳ فروردین هواوی دیگر محصولات این برند شامل سری هواوی واچ ۴، سری هواوی P60 پرو و گوشی تاشو هواوی میت X3‌ نیز معرفی خواهند شد. البته رویداد پیش رو هواوی به رونمایی برای بازار چین اختصاص دارد و تاریخ معرفی این محصولات برای بازار جهانی به احتمال زیاد بعدا توسط این برند اعلام خواهد شد. با توجه به این موضوع، محصولات جدید هواوی با فاصله چند ماه پس از رونمایی در چین برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)