خانهاخبار
برچسب قیمتی گلکسی A34 و گلکسی A54 برای بازار اروپا فاش شد

برچسب قیمتی گلکسی A34 و گلکسی A54 برای بازار اروپا فاش شد

میان‌رده‌های جدید سامسونگ احتمالا در تاریخ ۲۴ اسفند معرفی خواهند شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۶

سامسونگ در نظر دارد به زودی از نسل جدید‌ گوشی‌های میان‌رده سری گلکسی A‌ خود رونمایی کند. در این راستا، یک شایعه ادعا کرده است که گلکسی A54‌ و گلکسی A34 در تاریخ ۱۵ مارس مصادف با ۲۴ اسفند برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. به علاوه، این دو گوشی میان‌رده احتمالا در پایان ماه مارس برای بازار هند نیز عرضه شود. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برچسب قیمتی گلکسی A54 و گلکسی A34 برای بازارهای جهانی فاش شده است. افشاگری شناخته‌شده به نام SnoopyTech در یک توئیت خبری اذعان داشته است که گلکسی A34‌ در کانفیگ پایه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴۱۹ یورویی به فروش خواهد رسید. از آن سو، گلکسی A54‌ نیز در کانفیگ مشابه با قیمت ۵۱۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. این افشاگر همچنین ادعا کرده است که گلکسی A14‌ در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۱۹ یورویی عرضه خواهد شد. تا به امروز،‌ بخش زیادی از مشخصات فنی گلکسی A54 و گلکسی A34 لو رفته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. 

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A54

میان‌رده پرمیوم سامسونگ احتمالا به نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. پنل پشتی این گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی،‌ لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز گلکسی A54‌ توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی تامین خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این میان‌رده می‌توان به اندروید ۱۳ و گواهی ضدآب IP67 اشاره کرد. 

image

 

مشخصات فنی احتمالی گلکسی A34

گلکسی A34 از نمایشگر ۶٫۶ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. سخت‌افزار این میان‌رده تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ است که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. منبع تغذیه این تراشه باتری ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. در بخش دوربین، گلکسی A34 از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. دیگر جزئیات فنی این دستگاه شامل جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، اندروید ۱۳ برپایه رابط کاربری One UI 5.0، سنسور اثر انگشت کنار بدنه و NFC‌ نام برد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)